Ribtjenester Startet 13.Februar.2010 Del på Facebook Startet 13.Februar.2010 (redigert) Her er tråden for Bavaria bilder og film snutter. Seilbåter er velkomne også:-) Kommer nok fler:-) Redigert 13.Februar.2010 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Kulingen Svart 13.Februar.2010 Del på Facebook Svart 13.Februar.2010 Bare motorbåter eller? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 13.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2010 Ja Kjør på Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Bonus Svart 13.Februar.2010 Del på Facebook Svart 13.Februar.2010 Hadde jeg klart å legge inn lukt på bildet, så hadde dette bildet luktet stekt egg & bacon. Gjett om vi ble sultne ... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 13.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2010 Godt vi har vakt hund som passer på at vi ikke får ubudne sultne gjester på besøk:-) Den biter hvis du tar baconet til far Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Kulingen Svart 13.Februar.2010 Del på Facebook Svart 13.Februar.2010 Volumbattle: Bav 35 sport vs cruiser Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Februar.2010 Del på Facebook Svart 13.Februar.2010 Volumbattle: Bav 35 sport vs cruiser Kjellerleiligheter er aldri spesielt ettertraktet. Klar seier til 35 Sport. Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 13.Februar.2010 Del på Facebook Svart 13.Februar.2010 Den greide jeg ikke å stå imot Morten. Her ligger`n. 40 dager igjen til første båthelg om isen slipper. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ribtjenester Svart 13.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2010 (redigert) Legg ut filmen du har også:) å de lå under linken din ja Redigert 13.Februar.2010 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
baatsman Svart 13.Februar.2010 Del på Facebook Svart 13.Februar.2010 (redigert) Redigert 13.Februar.2010 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
"Mathilde" Svart 13.Februar.2010 Del på Facebook Svart 13.Februar.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Tror jammen meg Baatsman ligger på Grimsøy jeg. Sitér dette innlegget Link to post
solbris Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Selv for Bavaria eiere er kun en n i kun. Regner med det er iveren etter å skryte over båtene, som gjør at en legger på en bokstav i ny og ne Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Hei solbris; vi pleier å drite i og kommentere stavefeil / tastefeil på båtplassen. Anbefaler at du finner deg et forum viet til norsk grammatikk dersom du har mye du vil si om det emnet. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
:båt1 Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 enig med deg NOR_Grandsfjord selv om jeg ikke har god erfaring med kvaliteten på bav så er de fine i desinet Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 å da mener jeg seilbåtene! Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 De er slett ikke verst motorbåtene heller Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 det skal jeg ikke utale meg om har ikke noen erfaring der men ser jo fine ut på bildene Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 (redigert) Det var tøfft bilde Mathilde. Har bildene på ekstern hardisk, og gidder ikke hente den for mere bilder. Men det finnes mange her som kan utfylle denne glimrende skrytetråden for et tysk kvalitetsmerke Har også de gule dekkslinene på dekk. Men tar de av under vanlig vær, seiler med familie. Mine er 10 m og spenner de opp med vanlig tau fra cockpit til krysshold. Redigert 14.Februar.2010 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
"Mathilde" Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 (redigert) Det var tøfft bilde Mathilde. Takk for det baatsmann. Bildet er tatt ifb med et lite havseilas for et par år siden. Vannet var ganske flatt, men det var likevel nok vind til å fylle seilene godt. Sløret jevnt på rundt 4 knop, autopilot tilkoblet. Latmannsliv. Fruen solte seg i cocpit, skippern hadde inspeksjonstur på dekk. Knipset et par bilder. Så tilbake og slappe av litt, lese bok, nedunder og koke kaffe. Studere kartet og rutene. Tiden går....herlig sakte.... i solskinn og blå blå himmel. Ååååh..... jeg gleder meg til sommeren. Redigert 14.Februar.2010 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Bilde av båten min og kartboret "uten kart". Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 (redigert) Uten kart, ja. Du klarer deg sikkert godt med ditt elektronikse utstyr, slik du har forklart i en annen tråd. Men har du seriøst ingen form for papirkart?? Redigert 14.Februar.2010 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kulingen Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Uten kart, ja. Du klarer deg sikkert godt med ditt elektronikse utstyr, slik du har forklart i en annen tråd. Men har du seriøst ingen form for papirkart?? Jo jeg har nokk samtlige kart fra Gibraltar til Svalbard og det er en enorm stabel. De ligger på kvisten og har det bra der. I likhet med nyere handelsfartøyer har heller ikke jeg papirkart ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Kulingen Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.