Jump to content

Bavaria bilder legges inn her, kun Bavaria.

Ribtjenester

Recommended Posts

Det var tøfft bilde Mathilde. Har bildene på ekstern hardisk, og gidder ikke hente den for mere bilder. Men det finnes mange her som kan utfylle denne glimrende skrytetråden for et tysk kvalitetsmerke :giggle:

Har også de gule dekkslinene på dekk. Men tar de av under vanlig vær, seiler med familie. Mine er 10 m og spenner de opp med vanlig tau fra cockpit til krysshold.

Redigert av baatsman (see edit history)

Vi sees!

Det var tøfft bilde Mathilde.

:wink:

Takk for det baatsmann.

Bildet er tatt ifb med et lite havseilas for et par år siden. Vannet var ganske flatt, men det var likevel nok vind til å fylle seilene godt. Sløret jevnt på rundt 4 knop, autopilot tilkoblet. Latmannsliv. Fruen solte seg i cocpit, skippern hadde inspeksjonstur på dekk. Knipset et par bilder. Så tilbake og slappe av litt, lese bok, nedunder og koke kaffe. Studere kartet og rutene. Tiden går....herlig sakte.... i solskinn og blå blå himmel.

Ååååh..... jeg gleder meg til sommeren.

Redigert av "Mathilde" (see edit history)
Uten kart, ja. Du klarer deg sikkert godt med ditt elektronikse utstyr, slik du har forklart i en annen tråd. Men har du seriøst ingen form for papirkart??

Jo jeg har nokk samtlige kart fra Gibraltar til Svalbard og det er en enorm stabel. De ligger på kvisten og har det bra der. I likhet med nyere handelsfartøyer har heller ikke jeg papirkart ombord.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...