Jump to content

Bavaria bilder legges inn her, kun Bavaria.

Ribtjenester

Recommended Posts

Hu seilte så fort at jeg måtte zoome hu inn. B38ac-99

"Siw Bonita" med Carbon oppe.

Tidligere årene seilte hu med brune Kevlar oppe.

I vinter ligger hu fast frosen med Dacron nede :-((

Læækert!

img_3214.jpg

Tidligere nick "De Cåsta".

Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy.

Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna.

Et av de aller første bildene vi har av båten vår, da vi hentet henne i Mou i Danmark pinsen 2008

img_1435.jpg

Det lå en del Bavariaer her, klare til avhenting

img_1448.jpg

Sånn som dette var sjøen hele turen over Skagerak

img_1485.jpg

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

• 2 uker senere...
Ligner på skrogformen til gamle Princess 286.. grusom i sjø..

Kan godt hende Princessen var dårlig i sjø, den har jeg ikke prøvd, BMB 37 oppfører svært så bra i sjøen. På samme må som de aller fleste Bavariane gjør. Er det noe de har pleid å få skryt for så er det jo sjøegenskapene.

mvh Knut Erik

Er det noe de har pleid å få skryt for så er det jo sjøegenskapene.

Ja hørt rykter om det :wink:

I en 16 siders test jeg har liggende mellom

Windy 37

Targa 35 (botnia)

Fairline targa 34

Elan 35

Solent spear

Bavaria 37

Så ble rekkefølgen som skrevet over.

Denne testen er utført av MBM med Steve Curtis som test pilot og tar kun for seg handling av båtene.

B37 fikk mye skryt men ble testet til og være ekstremt våt i forhold til de andre og fikk minus for og gå gjennom bølgene istenfor over.

Tomt for Diesel nå igjen!!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...