"Mathilde" Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 De ligger på kvisten og har det bra der. Klarer nesten ikke å se for meg et liv uten papirkart jeg. Mulig jeg er litt konservativ, men stoler liksom ikke helt på elektronikken. Må dobbeltsjekke med papirutgaven. Når jeg skal planlegge en rute Må jeg liksom se den på papirkartet. Sånn er jeg Sitér dette innlegget Link to post
Kulingen Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 BMB 37 HL Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Ulv I Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Jaggu sneik det seg inn et par bavariaer på filmrullen min i fjor sommer også gitt. Horten treffet faktisk. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Fru Jacobsen Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Må si jeg synes Bav. motorbåter er kjempeflotte! :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ulv I Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Enig Fru Jacobsen, nesten like flotte som schaefer yacht båter.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Ribtjenester Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Fankern meg fin den nye 37`n. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Trond Aasvoll Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Hu seilte så fort at jeg måtte zoome hu inn. B38ac-99 "Siw Bonita" med Carbon oppe. Tidligere årene seilte hu med brune Kevlar oppe. I vinter ligger hu fast frosen med Dacron nede :-(( Læækert! Sitér dette innlegget Tidligere nick "De Cåsta". Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy. Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna. Link to post
solbris Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Hei solbris; vi pleier å drite i og kommentere stavefeil / tastefeil på båtplassen. Anbefaler at du finner deg et forum viet til norsk grammatikk dersom du har mye du vil si om det emnet. Ironi er en vanslelig øvelse, men det får jeg vel bare drite i . Sitér dette innlegget Link to post
submiss Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Et av de aller første bildene vi har av båten vår, da vi hentet henne i Mou i Danmark pinsen 2008 Det lå en del Bavariaer her, klare til avhenting Sånn som dette var sjøen hele turen over Skagerak Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Krimart Svart 15.Februar.2010 Del på Facebook Svart 15.Februar.2010 La meg si det slik: dette er ikke i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 1.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Løfter`n litt igjen;-) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Bitteliten Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 (redigert) BMB 37 HL Fikk nesten vondt i ryggen av å se den brede chinen der. Hvordan er den båten i kvapsete motsjø? Redigert 1.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 1.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Hvordan er den båten i kvapsete motsjø? Som allt annet på Bavaria Perfekt Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Bitteliten Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Så flott Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Ligner på skrogformen til gamle Princess 286.. grusom i sjø.. Ellers ser den meget flott ut Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Bitteliten Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 grusom i sjø.. En bagatell for en båt. Synes ikke du skal være så pirkete Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Nei helt klart Ligger jo for det meste stille Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Sun Flyer Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Her er et skikkelig prakteksemplar: Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Thorlyn Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 (redigert) quizzen må være: HVOR er kjølen Bildet over er fra den BAV 42 match som gikk rundt nede i croatia. 1 mann mistet livet desverre. Selskapet som arrangerte turen hadde i alt 20 stk bavaria båter.. Samtlige hadde kjølproblemer. Redigert 1.Mars.2010 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
lippert Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Ligner på skrogformen til gamle Princess 286.. grusom i sjø.. Kan godt hende Princessen var dårlig i sjø, den har jeg ikke prøvd, BMB 37 oppfører svært så bra i sjøen. På samme må som de aller fleste Bavariane gjør. Er det noe de har pleid å få skryt for så er det jo sjøegenskapene. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
SRA Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 zzzzzzzzzzzz Bitteliten, Sun Flyer har venta på dere.... Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Er det noe de har pleid å få skryt for så er det jo sjøegenskapene. Ja hørt rykter om det I en 16 siders test jeg har liggende mellom Windy 37 Targa 35 (botnia) Fairline targa 34 Elan 35 Solent spear Bavaria 37 Så ble rekkefølgen som skrevet over. Denne testen er utført av MBM med Steve Curtis som test pilot og tar kun for seg handling av båtene. B37 fikk mye skryt men ble testet til og være ekstremt våt i forhold til de andre og fikk minus for og gå gjennom bølgene istenfor over. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
båtn2 Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 (redigert) Deep Blue 46 FB Redigert 2.Mars.2010 av Ex. Grandezza 31 (see edit history) Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Ribtjenester Svart 2.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 Årets båt Duseldorf http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=459094&cat=5867 Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.