Jump to content

Etterlyser opplysninger om ukjent 45fots stålbåt

tom-ass

Recommended Posts

Hei. En som bor i bygda her har en 45fots stålbåt,, som visstnok skal være fra utlandet og gått i kanaler. Noen sier også at det er en mudderbåt. Den går på 60 cm og er mellom 3 og 4 meter bred.

Jeg har ikkenoen bilder av båten, men det jeg etterlyser er annonser av lignende båter, jeeg har søkt på finn og autodb, uten resulteter. Hvor kan man finne slike annonser i f.eks danmark, nederland og england?

Bygdetulling med båtførerbevis!

vet ikke sikket men tror dette er en "one of the kind" type

det er mange i holland som bygger båtene sine selv for bruk hele sommer'n som hytte på kanalene og elvene :smiley:

når det gjeller hvor du får sett noen anonser av den type båter så har jeg sett en del hollanske stålbåter tilsalg på finn (ingen av disse er lik den du har der)

prøv å hold utkikk utover våren å se om det er noen som vil selge så kan du jo se om du kan få litt info :yesnod:

Av alle flotte stålbåter - så vil du ha makan til denne???

Hehe, det er muligens ikke den vakreste... :lol:

Denne båten ligger i innsjøen her jeg bor, og den er egentlig ikke til salgs, men alt er til salgs bare prisen er rett!

Den er forholdsvis uinnredet, fb er hjemmemekka, motoren er en MB300. Alt i ukjent tillstand. Var å så på båten i dag, men den var nedsnødd så vi fikk ikke sett mye.

Noen som tør gjette på prisforlangende?

Bygdetulling med båtførerbevis!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...