tom-ass Startet 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 14.Februar.2010 Hei. En som bor i bygda her har en 45fots stålbåt,, som visstnok skal være fra utlandet og gått i kanaler. Noen sier også at det er en mudderbåt. Den går på 60 cm og er mellom 3 og 4 meter bred. Jeg har ikkenoen bilder av båten, men det jeg etterlyser er annonser av lignende båter, jeeg har søkt på finn og autodb, uten resulteter. Hvor kan man finne slike annonser i f.eks danmark, nederland og england? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
:båt1 Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 kan desverre ikke svare dew uten bildet Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Det skal være en kanalbåt fra Holland, den er 3,40 berd og 45 fot. Hvor kan man finne annonser på båter i Holland? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
tom-ass Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Her fant jeg et bilde av båten: Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
:båt1 Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 vet ikke sikket men tror dette er en "one of the kind" type det er mange i holland som bygger båtene sine selv for bruk hele sommer'n som hytte på kanalene og elvene når det gjeller hvor du får sett noen anonser av den type båter så har jeg sett en del hollanske stålbåter tilsalg på finn (ingen av disse er lik den du har der) prøv å hold utkikk utover våren å se om det er noen som vil selge så kan du jo se om du kan få litt info Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Jeg har ikkenoen bilder av båten, men det jeg etterlyser er annonser av lignende båter, Av alle flotte stålbåter - så vil du ha makan til denne??? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Trophy Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Kan søke på denne hollanske siden : http://www.botentekoop.nl/ Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
20 Fot Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Sjekket siden, var ikke helt enkel..... Sitér dette innlegget MVH 20 Fot Link to post
Superkul Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 beach craft er en fin stålbåt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Trophy Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Sjekket siden, var ikke helt enkel..... Du får noen oversettelser hvis du klikker på det engelske flagget. Har du Google toolbar kan den oversette siden.... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
jernia Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Liker måten redningsringen er hengt opp, da kan man sitte inne og sjekke at ringen faktisk er der. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Av alle flotte stålbåter - så vil du ha makan til denne??? Hehe, det er muligens ikke den vakreste... Denne båten ligger i innsjøen her jeg bor, og den er egentlig ikke til salgs, men alt er til salgs bare prisen er rett! Den er forholdsvis uinnredet, fb er hjemmemekka, motoren er en MB300. Alt i ukjent tillstand. Var å så på båten i dag, men den var nedsnødd så vi fikk ikke sett mye. Noen som tør gjette på prisforlangende? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Fru Jacobsen Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 25.000,- ? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Fru Jacobsen Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 25.000,- ? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
:båt1 Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 så dyrt tipper 20 jeg Sitér dette innlegget Link to post
Aloha II Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Søk på platbodem så finner du båtene med liten dybde på http://www.botentekoop.nl/ Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
tom-ass Svart 15.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2010 Søk på platbodem Var ikke billige dem heller da! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
SRA Svart 15.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2010 leste litt feil, men det passa bedre: plattfot båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.