Jump to content

Trenger hjelp vannpumpe VP tmd70, lekkasje.

rolk

Recommended Posts

Lekker det vann ut "sladrehullet" tyder det att mekanisk akseltetning lekker. Foreslår att du tek ned pumpa og leverer den inn på eit verksted og får den skiftet.

Lagt til kl:1510 Dersom du har anledning å kjøre motoren noen minutter, så prøv det før du tek pumpa ut. Det kan væra att tetninga sitter litt "skeivt" og det retter seg når du kjøre motoren.

Redigert av Vanisian (see edit history)
Jeg skulle også hatt tak i delekatalog til pumpa, ja helst til hele motoren.

Er sirkulasjonspumpen lik TAMD70D så finner du sprengskisse og delebetegnelser her!

Og her finner du linker til sprengskisser og delebetegnelser til resten av TAMD70D motoren.

Her finner du samme sprengskisser til TMD70C

:sailing:

Bjørn

Redigert av mateco (see edit history)

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Jeg vet sikkert hva jeg har gjort feil visst dere ser her http://www.marinepartsexpress.com/VP_Schem...RIVE%20DEVI.pdf

så har jeg løsnet skruer 17 og lokket 16 har jeg presset ut med makt en ca 3 mm. Jeg skjønte at det satt for fast og presset det inn igjen og satt skruene fast igjen. Hva har jeg ødelagt? Kan jeg demontere pumpa og få ting på plass igjen, eller skal jeg bestille et rep.sett til rundt 3000,- og skifte alt. Takknemlig for svar. Mitt tlf nr er 48252502 visst noen kan hjelpe.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...