Jump to content

Båtplass i Indre Oslofjord

Desbarats

Recommended Posts

Prøver igjen ettersom jeg mistenker at innlegget ble slettet pga bilderettigheter :crazy:

Årets sesong nærmer seg og som førstegangs eier av en båt er jeg på jakt etter en båtplass.

Drømmen hadde vært å leie en plass i frognerkilen/ Bygdøy/ Sjølyst/ Bestumkilen/ Blommenholm etc... Jeg er klar over at det er langeventelister, men er villig til å leie en plass (vet det er dyrt, men det er noe jeg er villig til å gjøre)

Er det noen av baatplassens medlemmer som har noen stall tips til hvordan man går frem, hvor bør jeg henvende meg, kanskje noen kjenner noen som har en plass å leie ut?

Alt av tips tas imot med STOR takknemlighet :flag:

Båten er forøvrig en Nordkapp Enduro 600, 19 fot lang og 205cm bred

Vet ikke om du så mitt forrige svar, så skriver på nytt.

Prøv hos de forskjellige båtforeningene i frognerkilen eller bestumkilen. Jeg har selv plass hos Skarpsno båtforening. Her er det venteliste, men for en båt av din størrelse er den ikke så lang. Når du får fast plass betaler du et innskudd, og så en symbolsk årlig sum i leie (type 1500 og oppover pr. sesong).

Mens du står på venteliste kan du leie midlertidig plass billig. For en båt av din størrelse tipper jeg det blir rundt 200,-/uke.

Havnen er bevoktet av medlemmer på natten.

Lykke til!

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Prøver igjen ettersom jeg mistenker at innlegget ble slettet pga bilderettigheter :crazy:

nei, det var fordi dette er å anse som en annonse, som som er klart i strid med pnkt. 3 i reglene..

Fremover nå er det svært mange som vil være på mer eller mindre desperat jakt etter båtplass og vi kan ikke la Åpent forum bli brukt til dette.

Fra de samme regler: :wink:

Innlegg som er borte

Ingen innlegg forsvinner av seg selv. Er et innlegg du har skrevet borte, og du ikke skjønner hvorfor, så ta kontakt med oss.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...