WESS Startet 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2010 (redigert) Jeg vurderer å få klippet til og kantsydd et teppe til å ha inne båten. Jeg har en Seaco 1030. Jeg skal lage en mal med gråpapir som vil gjengi korrekt form og størrels. Noen som har noen tips om hvem som driver med slikt ? Kommentar fra moderatorEndret tittelen; opprinnelig tittel: Tepper til båtIngen diskusjon rundt dette i denne tråden. Er du uenig så ta det opp i Om baatplassen/generelt. Redigert 17.Februar.2010 av trikola (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Jeg handlet tepper til min Nidelv 28 på teppeland sørlansparken, kantsydde og flotte. superfornøyde. sorte med litt gråspett i. solid som heia. husker ikke pris, men helt ok. verdt hver krone. nesten alle har en fyr som syr for dem. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Teppeabo A/S Etterstad Oslo Anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
WESS Svart 16.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Takk for gode tips, noen som har noen priseksempler ? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 16.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2010 Jeg syddet til hele båten, lurer på om det var rundt 3000 kr Sitér dette innlegget Link to post
WESS Svart 17.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2010 Høres bra ut - lager en helt nøyaktig mal til helgen , så bærer det rett til teppemakeren - takk for gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 17.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2010 Jeg syddet til hele båten, lurer på om det var rundt 3000 kr Hvor nøyaktig var teppet sydd i forhold til malen din? Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
bliss X Svart 17.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2010 Er dette en kvalitet som tåler maritimt miljø? Hvilke farger er det å velge i? Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 17.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2010 Er dette en kvalitet som tåler maritimt miljø? Det er vel best å gå for kunstfaser og ikke bomull... Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Bützfleth Svart 17.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2010 Mye syntetisk ute og går...tenk litt på brannfaren også. Noen er bedre enn andre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.