Heram Svart 18.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 (redigert) Det var en Iveco 220hk. Den virket den, men det ble ganske mye røyk ved oppstart, og jeg syntes det ble for mye oljesøl i motorrommet. Dessuten fant jeg vel etterhvert ut at den var enda gamlere enn båten, fra tiden før SABB startet med Iveco. Gikk vel litt fort når jeg kjøpte hele båten også, kanskje Har lett for å bli sånn :) Jeg la ut min Hanto 24 på nett i desember, solgte 22/12, kjøpte Nordicen rett over nyåret! Andre gang på rad jeg kjøper båt om vinteren, like surt med den lange ventetiden hver gang!!! Med det snøværet jeg ser ut av vinduet i skrivende stund så kommer ikke sommeren noe kjappere... Redigert 18.Februar.2010 av Heram (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Jeg hadde volvo TAMD 41 i min. Cruisefart 17 -18 knop. max. 23 med tom båt. Sjøsterk og trygg båt. men som tidliger nevnt, hiver opp litt sjø. Og ved vind skrått forfra, blir det litt sprut. Men går "på skinner", sant det. Sitér dette innlegget Link to post
Krølle Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Flyndra er skrudd mer 10mm bolter med mutter på innsiden (17mm hoder) Ta ut batterier og mitre del av gulv i akter cabin så er det enkelt å komme til med skralle + forlenger og ledd.Det var ihvertfall det på min 90 mod med 40mm aksel Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Har glemt å nevne det, men skal vissnok komme litt vann inn ved roraksel også, men dette skulle jeg tro at lett vil fikses ved å mate på med litt fett :) Da kan det tenkes du burde ta en titt i en av mine tidligere tråder, særlig Innlegg #85. Sitér dette innlegget Link to post
Heram Svart 19.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Skal fylle inn info om jobb, verktøy og materiell etter jeg har gjort jobben :) Sitér dette innlegget Link to post
Diplom-is Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Slik går det når du selger Hantoen min!! Hvor forsvant Hantoen og hva fikk du for den? Sitér dette innlegget Link to post
Heram Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 (redigert) den forsvant rett nedi gata egentlig hehe Jeg bor på Herøya og de som kjøpte den bor 3 minutter unna i bil, den nye eieren kom trillende på sykkel da ha kikket på den hehe Jeg lot den gå for 127' da jeg ville frigjøre kapital til ny båt, men var VELDIG nære å si nei... Angrer egentlig ikke i ettertid da jeg gjorde ett godt kjøp på en Nordic i vinter! Diplom-is? Du kan vel ikke være langt unna meg? hehe Skjønte vel egentlig nå at det MÅ være Geir Arne? hehe Redigert 19.Mars.2010 av Heram (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.