EXIT II Startet 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2010 Hei! Lomatec har byttet impellerpumper på de større variantene (85, 95 og 115). På de mindre variantene benyttes impellerpumper som drives av en aksel med spline som lettvint synkroniseres med pumpehjulet . Som dere ser av bildet så finnes det ingen spline på disse nye impellerpumpene. Noen som kjenner til denne typen impellere? Hvilke pumper benytter denne, og hvor får man tak i slike. Forhandleren vår feirer nyttår, så her var det ikke umiddelbart et svar å oppdrive. Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
EXIT II Svart 20.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 ingen ? Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Tror Yanmar sine impellere på smådieseler ser ut som på tegningen din. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 www.johnson-pump.com Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Jeg har en sånn på en jabsco sirkulasjonspumpe (bronsepumpe m/12v motor - 15l/min). Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
EXIT II Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Tusen takk kloke hoder, hva skulle jeg gjort uten dere Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Johnson bruker disse.. Hadde tilfeldigvis en uåpnet impeller i skuffen ved min side.. Du ser det ikke bra, men har en flat side helt oppe: - Martin Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
EXIT II Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 takker og bukker Snakket med en forhandler av johnsen, men han kunne ikke gjenkjenne seg disse. Vil vel heller tro det var erfaring det skortet på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.