Lars Eide Startet 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2010 Kan sommerdieselen bli ødelagt i kulda eller "tiner" den til våren igjen og er like god som i fjord sommer Har sommerdiesel på tanken og det har vert j.... kaldt i det siste så er litt bekymra for om eg skifte den før oppstart Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Vi har da ikke noe annet på tanken her på østlandet heller. Og her er det kaldt for tiden. Har aldri opplevd noen problemer med det. Dieselen kommer til seg selv når det blir mildere i været igjen. Ikke noe å bekymre seg over. Sitér dette innlegget Link to post
Lars Eide Svart 21.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2010 Godt å høyre Takk Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 21.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2010 Start vinteren med full tank er vel tipset som går igjen. Halvtom tank samler kondens, det gjør ikke en full. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
SveinHa Svart 21.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2010 Hadde et sommerdieselproblem i sprengkulden på en bil en gang. Tappet av tanken, det var så vidt dieselen kom ut i det hele tatt, så mest ut som remulade. Tok dieselen med meg inn i varmen og dagen etter fylte jeg samme dieselen tilbake på tanken og fyrte opp og bilen gikk som en klokke Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.