GP - Rune Startet 19.Februar.2010 Del på Facebook Startet 19.Februar.2010 (redigert) Sitter og ser på båtprodusentlisten for Båter i sjøen. Ganske mange jeg savner fra tidligere. F.eks. Alle Yamaha produktene, Grimstad Plast, Nimbus, Nor-Dan og Uttern. Sikkert mange andre som savnes også. Har det blitt for dyrt å stille ut i forhold til den tid vi er i akkurat nå? Flere forhandlere velger egene messer i samme perioden. Har messen på Lillestrøm blitt for kommersiell og dermed for dyr for publikum og utstillere? http://www.norboat.no/index.php?page_id=89 Redigert 19.Februar.2010 av runcam (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 19.Februar.2010 Del på Facebook Svart 19.Februar.2010 Jepp, blir nok for dyrt. Hørte også fra flere i fjor om at det kostet skjorta å være der, så flere ville nok heller basere seg på rimeligere messer der båter ligger på sjøen og sånn. Jeg dropper messa i år, for dyrt for besøkende også.. dyrt å komme inn, dyrt om du er så uheldig å bli sulten eller tørst der, og blir du sliten er det pinadø ikke plasser å sette seg ned heller. (bortsett fra i båter da). ;) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Frivakten Svart 19.Februar.2010 Del på Facebook Svart 19.Februar.2010 Hos Windy også? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
GP - Rune Svart 19.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2010 Ikke det at jeg har sett etter disse tidligere, men Princess stiller ikke med noen. Sitér dette innlegget Link to post
Vidarfre Svart 20.Februar.2010 Del på Facebook Svart 20.Februar.2010 Jeg gir meg ikke, tar med meg noen båtlapper jeg vil prøve å svi av. Vi se om jeg kan finne gasskokeapparat for nedfelling og litt diverse utstyr Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.