Frivakten Startet 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Februar.2010 Vinner av Båtbransjeprisen 2009 Vel fortjent. Gratulerer! Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Regina III Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Hvis noe var fortjent, var det denne! Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Gratulerer! Håper han kan komme inn i programmet "Broom" som båtekspert. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Vel fortjent ,GRATULERER Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Veldig hyggelig og serviceinnstilt kar! Gratulerer! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Lars H. Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Dette var vel fortjent. Jeg nominerte ham forresten til årets båtentusiast her på forumet, men der nådde han dessverre ikke helt opp. Gratulerer Ingvar! Og takk for flasken med Båtmagasinets rødvin jeg fikk i Sandspollen, mange år siden for tips til artikkel i bladet! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Vel fortjent. Jeg koser meg fortsatt med mye av det Ingvar skrev i BM på 80-årene. Nå ser jeg fram til Trygg på sjøen som NSSR utgir. Mye godt båtstoff fra en "gammel" båtmann. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
CB. Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Gratulerer En meget velfortjent pris til en sympatisk mann. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Bitteliten Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Velfortjent En av de klokeste tingene Ingvar har skrevet er " man skal kjøpe båt man vokser inn i, ikke ut av". Det har vært et flyttig brukt argument hos oss Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Gratulerer " man skal kjøpe båt man vokser inn i, ikke ut av" vad har Ingvar for båt ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Pinnebåt! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 ja det er ju selvsagt ......men vilken... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
index Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Mener på at han har en eldre Hallberg Rassy med sentercockpit, rundt omkring 35 fot et sted... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
OT-flyktning Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Og er han den samme som på 80-tallet innførte seilbåt-forbudt-klistremerke? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Gratulerer vad har Ingvar for båt ? Han har en Najad om jeg husker rett. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 En av de klokeste tingene Ingvar har skrevet er " man skal kjøpe båt man vokser inn i, ikke ut av". da skj jeg, ........ veldi enig Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lazyjack Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 (redigert) vad har Ingvar for båt ? Han har en Najad 343. En traust båt som tåler det meste, ble levert ferdig revet fra verftet Redigert 20.Februar.2010 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Og er han den samme som på 80-tallet innførte seilbåt-forbudt-klistremerke? Jepp. Har tydeligvis sett lyset. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Han har en Najad 343. En traust båt som tåler det meste............. såg det på bilden......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Najad 343. Approaching the speed of a moving glacier. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Helt riktig at Ingvar vant. En av noen få som har vært genuint int i båtlivet. Og de er det viktig og ta vare på. Mener vel at han var innom bp tidligere. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
OT-flyktning Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Har tydeligvis sett lyset. Kanskje denne gangen da han 'seilte' MacGregor for Autofil Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Gratulerer Ingvar Johnsen! Vel fortjent Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.