Ex Vengsøyfjord Svart 21.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2010 Hadde ei sånn rute i rorhuset på Vengsøyfjord Eirik, så jeg vet hva du mener, men husker ikke navnet på leverandøren. Følger med i denne tråden, for jeg skal ha sånn i "nysjarken" og Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Dieselboy Svart 21.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2010 Saint Gobain er en stor tilvirker av slike ruter. På jobben min lager vi helt nøyaktig pappmal av glasset, merker av hvor koblingsboksen skal sitte, hva som er innside, opp/ned, glasstykkelse, voltstyrke, ja alt som er av vitale opplysninger. Deretter leveres malen til glassmesteren som er lokal forhandler for Saint Gobain, etter noen uker kommer telefonen om at glasset er ankommet. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 I en båt jeg pleide og kjøre tidligere var det tre oppvarmede ruter i styrhuset de gikk på 24V og trakk ca 30A hvær alså 90A om en slo på alle samtidig. På 12V ville det blit 180A for og få samme efekten så noe strøm gåt det til slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 (redigert) men vi bruker altså 15KW bare på vinduene oppe ......kan dette være riktig da???? Enig at det høres voldsomt ut, men det skal nå være riktig da. Glassene er ca 1,7 x 1,5 mtr. Forøvrig er de fra Saint Gobain. (men det er vel nesten alle?) Redigert 22.Februar.2010 av Fru Jacobsen (see edit history) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.