Hydrox Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 (redigert) Selvom båten er solid bygget ville jeg sjekket skroget nøye. Båtene har bra sjøegenskaper og kjøres nok hardt av enkelte Nå har jeg krøpet under denne båten selv og fant ingen krakeleringer. Krevde at selger skulle vente med bunnstoff til jeg hadde kikket. Hele båten er plastmessig strøken Det er en 2003 modell... Redigert 22.Februar.2010 av Hydrox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 sjekk stringers inni også. Særlig der båten er bredest. det er her den tar slag. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 sjekk stringers inni også. Særlig der båten er bredest. det er her den tar slag.ar krøpet rundt inni hele båten og kunne ikke finne noe, og mer får jeg ikke sett før jeg henter den. Er gått bare 400 timer og ser ut til å ha vært godt bevart hele båten. Hadde det vært for mye bevegelser i skroget skulle jeg sett det på det gamle bunnstoffet. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Hei. Har hørt fra VP hold at det går fint å montere bryter på 42-43 men ikke på 44 og 300 da denne er som nevnt styrt av EDC. Om man allikevel kutter ledningen til kompressor via bryter så vil moteren gradvis sotes ned...da systemet gir mer diesel siden EDC tror kompressoren er i gang. Jeg ville sjekket med et par VP guruer før avbiteren tar overhånd... Grattis med båt forresten.... Jørgen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Bitteliten Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 du ville sett det på innredningen også tenker jeg. ikke mye rom for slinger i valsen på windyene Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 24.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 Nå ser det ut for at min båtløse tilværelse tar slutt, Har meldt meg på denne BP konvoien i fra UK og gleder meg som en liten unge Graulerer så mye med ny båt Hydrox , kjøpt og betalt? Antar at du fant et bra kjøp i UK? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Hydrox Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 Graulerer så mye med ny båt Hydrox , kjøpt og betalt?Antar at du fant et bra kjøp i UK? Litt formellt gjenstår, kjøpt men ikke betalt Prisen er det ikke noe å si på, men det er litt for mye penger for det om.... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 Prisen er det ikke noe å si på, men det er litt for mye penger for det om.... Penger er ikke alt her i veden Gratulerer med ny flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 For å være ærlig så sliter jeg litt med disse grattulasjonene i og med at båten ikke er betalt ennå Men men takk takk i alle fall.. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 24.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 Vi får starte en kronerulling da. Jeg har jo g... et annet sted, men jeg kan jo si g ... her også Hydrox! Flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Larss1 Svart 17.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2018 Løfter denne tråden, jeg har 2 stk KAD 300 i Mørejet 1167. Er det noen som har hørt med Volvo angående bryter for inn/utkobling av kompressor på KAD 44/300? Eventuelt om det er noen som har gjort dette på KAD 44/300 og kan dele erfaringer? Er det noen som har synspunkter på om det er skadelig for motor å ligge over lengre tid (2 timer) med kompressor inne? Jeg kjører mye i høy sjø vinterstid og da hadde det vært behagelig å kunne deaktivere kompressorene (dersom det kan skade motorene å kjøre med kompressorene inne) Jorg-1 skrev On 22.2.2010 at 21.38: Hei. Har hørt fra VP hold at det går fint å montere bryter på 42-43 men ikke på 44 og 300 da denne er som nevnt styrt av EDC. Om man allikevel kutter ledningen til kompressor via bryter så vil moteren gradvis sotes ned...da systemet gir mer diesel siden EDC tror kompressoren er i gang. Jeg ville sjekket med et par VP guruer før avbiteren tar overhånd... Dersom motoren gradvis sotes ned, er det ett akutt problem eller kan det tenkes løst med å "blåse" motorene ved å kjøre for full spiker noen minutter etter man har kjørt en stund (0-2 timer) med kompressorer utkoblet? Sitér dette innlegget Link to post
Henrich Svart 27.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2018 Volvo penta var helt klare på at kompressor på kad 300 ikke kunne kobles til bryter. Det gir problemer på sikt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.