nitesu Startet 21.Februar.2010 Del på Facebook Startet 21.Februar.2010 (redigert) Som emne tittel sier.fordeler /ulemper? Redigert 21.Februar.2010 av nitesu (see edit history) Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
Sjeldenutpå Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 ulempe? frostsprenging ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sjøtummel Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 frostsprenging? Hadde jeg hatt gråvannsutløp over vannlinjen ville de frosset langt tidligere enn når jeg har dem under vannlinjen. Ulempen er at alle skroggjennomføringer under vannlinjen gir en viss risiko for at noe galt skjer. De kan tære i stykker, slanger kan løsne og så var det dette med frost. Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 Vil alltid stå gråvann flush med vannlinjen, så sørg for vannlås; ellers lukter det etter noe tid. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 Vil alltid stå gråvann flush med vannlinjen Nå vel, det er ikke noe stort problem å skylle ut med litt friskt vann nå og da. Vann har vi nok av på sjøen. Om vinteren heller jeg på frostveske i stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 vi har gråvannstank med automatisk pumpe og utløp under vannlinja. Ulempen er at vi er avhengig av pumpa. Nivåbryteren tok kvelden i fjor sommer - da gikk dusjvannet i kjølsvinet - der det er automatisk lensepumpe med alarm. Kan vel si at vi alle våknet da førstemann gikk i dusjen den morgenen. Naboene i havna også Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 21.Februar.2010 Del på Facebook Svart 21.Februar.2010 Hadde jeg hatt gråvannsutløp over vannlinjen ville de frosset langt tidligere enn når jeg har dem under vannlinjen. eh... legg fall på slangen du, så renner vannet ut. Da er det ingenting som fryser... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.