josefsen Startet 21.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 21.Februar.2010 Pusser opp en Windy 22 sport. Sitter her å tenker på hva jeg kan gjøre med et lite problem jeg har, det finnes ingen god løsning med tanke på dregg og tauverk akter. Jeg lurer da på å lage meg noen kasser til badeplatformen i teak, det er viktig for meg at disse blir smekre og ikke ødelegger linjene på båten. Derfor tror jeg det blir penest å ha en på hver side. Er det noen som har en god løsning på dette? Alle innspill motas med takk Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
josefsen Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 ingen tanker rundt dette...? trenger sårt inspirasjon Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
Onkel Roger Svart 22.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Hei, kontakt Windy. Jeg var tidligere lykkelig eier av en Windy 7500. Som hadde orginal dregg kasse i teak. Har ingen bilder tilgjenglig, enkel konstruksjon med syrefaste L jern i hjørnene. Du kan oppgradere denne med gassdemper til lokket mm. Bare fantasien som setter grenser Sitér dette innlegget Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.