Jump to content

Alle Snekke Eiere. Hva med ett snekke treff i sommer?

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Hei :flag:

Jeg lurte på om det var noen som var med på og lage til ett lite snekke treff i sommer. Der vi kan møtes å se på snekkene til hværandre :flag: En liten Snekke Festival hadde gjort seg! :wink: Jeg bor på Bjorøy, en øy rett utenfor Sotra i hordaland, Men ''Festivalen'' kan befinne sted der folk ønsker. Så kom med sted og dato hvor du vil ha snekke treffet. Så ser vi hvormange vi får med oss! :flag:

Det er sikkert mange av dere som ikke har tenkt på og reise noe langt i sommer, Så hvorfor ikke møtes en plass og snakke om SNEKKER! <3

Alle som har snekke er velkommen, både Store og små, åpne båter og lukkede båter, plastsnekker og tresnekker :wink:

Mvh

Martin Sandtorv

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Hehehe... Nei, då er det alltid lurt å ha med seg en voksen. Jeg er 15 år, og har tenkt meg en tur til austevoll med damen i sommer. Er født og oppvokst med sjøen, har alldtid kost meg i fjæren og leitet etter krabber siden eg såvidt kunne gå, har vist respekt med sjøen, og alltid brukt redningsvest. Men ulykker kan alltid skje, selvom du er ett sjømenske. :wink:

Redigert av Yanmar 3GMD (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...