Jump to content

Alle Snekke Eiere. Hva med ett snekke treff i sommer?

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Hei :flag:

Jeg lurte på om det var noen som var med på og lage til ett lite snekke treff i sommer. Der vi kan møtes å se på snekkene til hværandre :flag: En liten Snekke Festival hadde gjort seg! :wink: Jeg bor på Bjorøy, en øy rett utenfor Sotra i hordaland, Men ''Festivalen'' kan befinne sted der folk ønsker. Så kom med sted og dato hvor du vil ha snekke treffet. Så ser vi hvormange vi får med oss! :flag:

Det er sikkert mange av dere som ikke har tenkt på og reise noe langt i sommer, Så hvorfor ikke møtes en plass og snakke om SNEKKER! <3

Alle som har snekke er velkommen, både Store og små, åpne båter og lukkede båter, plastsnekker og tresnekker :wink:

Mvh

Martin Sandtorv

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

No mente eg folk fra austevoll, bergen, askøy, sotra, bjørøy, alvøen, mathopen, flesland o.s.v... Men bor du i kristiansand og allerede har bestemt deg for tur til bergen, er jo dette noe du kan sette på listen over plasser du skal :yesnod:

Hehehe... Nei, då er det alltid lurt å ha med seg en voksen. Jeg er 15 år, og har tenkt meg en tur til austevoll med damen i sommer. Er født og oppvokst med sjøen, har alldtid kost meg i fjæren og leitet etter krabber siden eg såvidt kunne gå, har vist respekt med sjøen, og alltid brukt redningsvest. Men ulykker kan alltid skje, selvom du er ett sjømenske. :wink:

Redigert av Yanmar 3GMD (see edit history)

Niks :flag: Du må jo se det ann etter sjøvettet ditt... er du ganske nybegynner på sjøen, er det smart og ha med en voksen :yesnod: Men regner no med du har hatt båt siden du var unge sann som meg :yesnod: Fikk første båten min som 5 åring. en gummibåt med 4 hk :giggle:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...