Volvomekanikeren Startet 22.Februar.2010 Del på Facebook Startet 22.Februar.2010 Hei Jeg lurte på om det var noen som var med på og lage til ett lite snekke treff i sommer. Der vi kan møtes å se på snekkene til hværandre En liten Snekke Festival hadde gjort seg! Jeg bor på Bjorøy, en øy rett utenfor Sotra i hordaland, Men ''Festivalen'' kan befinne sted der folk ønsker. Så kom med sted og dato hvor du vil ha snekke treffet. Så ser vi hvormange vi får med oss! Det er sikkert mange av dere som ikke har tenkt på og reise noe langt i sommer, Så hvorfor ikke møtes en plass og snakke om SNEKKER! <3 Alle som har snekke er velkommen, både Store og små, åpne båter og lukkede båter, plastsnekker og tresnekker Mvh Martin Sandtorv Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Ingen? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 (redigert) Greit nok vis det er rundt der du bor, men vis man skal kjøre med ei sjekte fra f.eks Kristiansand til Bergen i 9 knop ! Tviler på mange gidder det :) Hadde jo får all del vært hyggelig Redigert 22.Februar.2010 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 No mente eg folk fra austevoll, bergen, askøy, sotra, bjørøy, alvøen, mathopen, flesland o.s.v... Men bor du i kristiansand og allerede har bestemt deg for tur til bergen, er jo dette noe du kan sette på listen over plasser du skal Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Retox_93 Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Å ja, men da så :) Bor 5 mil fra Kristiansand. Er bare 16, så e hadde ikkje turt engang å kjørt så langt med sjekte :P Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 (redigert) Hehehe... Nei, då er det alltid lurt å ha med seg en voksen. Jeg er 15 år, og har tenkt meg en tur til austevoll med damen i sommer. Er født og oppvokst med sjøen, har alldtid kost meg i fjæren og leitet etter krabber siden eg såvidt kunne gå, har vist respekt med sjøen, og alltid brukt redningsvest. Men ulykker kan alltid skje, selvom du er ett sjømenske. Redigert 22.Februar.2010 av Yanmar 3GMD (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 jeg er 16 å skal til skagen men noen venner til sommern så det skulle vel ikke være noe problem Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Niks Du må jo se det ann etter sjøvettet ditt... er du ganske nybegynner på sjøen, er det smart og ha med en voksen Men regner no med du har hatt båt siden du var unge sann som meg Fikk første båten min som 5 åring. en gummibåt med 4 hk Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 22.Februar.2010 Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 ja min første båt var en pioner 8 med 2hk å har hatt en del båter etter denne lykke til med turplanleggelse Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2010 Takk det samme Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
MB Keila Svart 25.Februar.2010 Del på Facebook Svart 25.Februar.2010 Men ''Festivalen'' kan befinne sted der folk ønsker. Så kom med sted og dato hvor du vil ha snekke treffet. Så ser vi hvormange vi får med oss! Hammerfest? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Februar.2010 No mente no jeg i nærheten av Bergensområdet Austevoll o.s.v Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.