Jump to content

Har i tanken og male båten min.. Hvilke Farge?

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Halloen :) Har en sjømann 22 som har vært gul i skroget hele sin tid.. Jeg har no lyst og forandre på dette, og lurte på hvilke farge jeg skal male den i?

Har tenkt på og male den øverste ''Listen'' på skroget blå(samme farge som kalesjen) og resten nedover hvitt.

Kunne dette vært noe? :wink: Hadde ikke helt samme farge som kalesjen, men det er den fargen jeg skal ha iallefall :flag:

2uz42zt.jpg

Eller hva syntest du? :sailing:

-Martin :cool:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Takk :yesnod: Første snekken min å :yesnod: Er stor fornøyd med den.. Kjøpte den i ganske nedslitt stand, men har pusset og fixet i snart ett halvt år no, så no kommer den seg :wink: I dag har jeg monter ny vanntank, strukket slanger fra tank til pume, og deretter videre til vask, koblet strøm fra pumpe til bryter på vask, så no er det i orden :yesnod: Gleder meg til sesongen :wink:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Hva då? Båten ser så gammaldags ut Skal jo se ut som jeg har pusset på den og då

Hva med noe i denne retningen:

Med_Ellas%20Pink%20Lady.jpg

:lol:

Redigert av Fanafjord (see edit history)

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Hvorfor skal båten være så moderne? Hold nå en båt som er bygget på 80 tallet i 80 talls stil.

For å si det på en annen måte...

Finnes det noe verre en et hus med tre påbygg. Du kan se den orginale deler er fra 60 tallet. Et påbygg fra 70 tallet, et fra 80 tallet og et fra 90 tallet. Så kan forbipasserende stå og peke på båbyggene og se hvilken tiår påbyggene ble bygget fordi eieren alltid skulle bygge det som var moderne da. Og ikke holde en pen gjennomført stil for hele huset.

Bruk heller to dager på å rubbe opp den orginale fragen og så den blir blank og fin igjen...

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...