WESS Startet 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2010 I min båt har jeg en trapp som som i utgangspunktet er kryssfiner. På utsiden av denne kryssfineren er trappen belagt med et syltynnt lag med treverk (kirsebær tre). Dette laminatet har blitt stygt på den ene siden, og jeg lurer litt på hvor man kan få tak i noe lignende. Har hørt at man kan få tak i et tynnt belegg som kan strykes på med strykejern. Jeg skal legge ekte teak i trinnene på trappen, men vangene kunne jeg tenkt meg å ha en enkel løsning på. Noen som vet hvor man får tak i slikt ? Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 Hos disse så får du det meste i blad tre som jeg kaller det Holder til i Melsomvik: Framnæs interiør Meget praktisk hvi en må rehabiltere uten og bytte hele skott.. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Smurph Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 http://www.dlh-norge.no/ Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Bartesam Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 Sjekk ut denne linken her Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
WESS Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 Takk for tipset bartesam -det var nøyaktig det jeg var ute etter. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Hvis du kun skal ha småtteri av finer, ville jeg ha ringt til et snekkerverksted som sikkert har slikt liggende. Skal du kjøpe finer hos en forhandler må du som regel kjøpe en pakke på 24 ark. Og kirsebærfiner er ganske dyrt. Mvh Henboe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.