Sigurd Startet 29.Januar.2003 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2003 Hei Jeg har kommet over et parti billig redwood som er tenkt brukt i deler av innredning. Er det noen her som har erfaring med redwood? Spesielt lurer jeg på om den blekes eller mørkner i sola. Overflatebehandling er og blir en smakssak, men jeg tar gjerne imot ideer og råd. Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 30.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2003 Jeg har absolutt ingen personlig erfaring med Redwood, men vet ihvertfall to ting : 1. Redwood blir mye brukt i gjerder og porter her borte. Ubehandlet Redwood får en gråaktig farge. Ikke spesielt pent. 2. Redwood er en relativt myk tresort (a-la furu) og kan ikke sammenlignes med teak eller mahogny. Jeg har aldri hört om noen utstrakt bruk av Redwood til båtinteriör, men kan selvsagt ta feil. Gudd lökk! Kåre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.