Jump to content

Sengetøy til båt...Hva anbefales ?

Finn Erik

Recommended Posts

Dette minner meg mer og mer om homsepatruljen på bøljan blå.

Håper dere har en sterk kone som kan dra anker og knytte opp kjerringknuter.

Det finnes mannfolk som trives med litt luksus og komfort også.

En må ikke være ubarbert,lukte vondt og trekke opp pilsen med tenna for å være mann :giggle::giggle: :giggle:

Litt snobbete å diskutere sengetøy til 2000-3000 kr, men helt unødvendig å henge ut personer på denne måten!

Det er ikke av noens interesse å vite hva et familie medlem har gjort av evt fanteri....

Dette synes jeg er et grovt overtramp :nonod:

Windy 22 Sport, 350 Mag mpi

www.ulyd.net

Beklager! Det var sikkert galt av meg å skrive det over. Moderator - vær snill å slett det. Det rammer bare gal person og var tåpelig av meg. Vi er her for å kose oss.

:wflag:

Han som eier den SWAN 66 har vært veldig flink gjennom et langt liv og tjent pengene sine på 110% ærlig vis. Bare litt uheldig at han havnet i dårlig selskap på sine gamle dager, men det kan hende den beste.

Fantastisk båt er det hvertfall - gid det var meg.... :smiley:

Kjøp Høye sengetøy (sateng versjoen er veldig bra) - god kvalitet til en grei pris :sailing:

Redigert av Sailor33 (see edit history)
legge seg opp i sengetøy og gardiner er for drøyt...

Det er sikkert rett før dere deler undertøy med kona og.

Beklager men må bare legge inn en kort en, har du ikke andre ting å ta deg til enn dette.Syntes jeg du bør gjøre det andre steder enn her på BP.Blir bare dumt :headbang:

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Støtter denne fullt ut. Disse komentarene er bare for dumme, og ikke i nærheten av morsomme eller er det ett forsøk på å være sarkastisk??

Mine 2 beste øyeblikk på sjøen er når jeg kryper inntil kona i båten etter en lang sommerdag for å sove og når jeg våkner i båten på morgenen inntil kona etter en lang natt i båten. Dette gjøres best i riktig sengetøy.

Bruker dette (til og med blått..): http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80163936

Det viktigste er nok ikke typen sengetøy, men at forholdene er rette. Vi har en avfukter i forpiggen og i akter og som nevnt tidligere, så tror jeg dette er viktig.

Som mann er det også viktig for meg å holde båten i ship shape til kone og barn skal være med på tur.Dette innebærer også at sengetrekk og oppvaskbørste er på plass, på lik linje med rigg og dekksutstyr. Er det ikke sånn for dere andre også da??

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...