SRA Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Bruk av luftavfukter gjør også underverker på komforten i senga. Prøvde dette rådet, funka dårligt..... Luftavfukteren tok stor plass i senga. Kona tilbyr langt bedre komfort, dog best i fuktig Sitér dette innlegget Link to post
AngerManagement Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Heller tvilsomt at disse karene får en fuktig kone i sengetøyet. De tenner ikke av å stå på jysk og krangle med "mannen" Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 hehe Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Heller tvilsomt at disse karene får en fuktig kone i sengetøyet.De tenner ikke av å stå på jysk og krangle med "mannen" hehe Skal dere tilføre diskusjonen noe eller?? Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 26.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Hva er det de har i maten i Rogaland da........underernærte må de være i alle fall.. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 trudde dette var en tulletråd fra eg såg første innlegget Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
nimbuster Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Godt og behagelig sengetøy er med på å gi velvære og god nattesøvn. Men like viktig er dyne og puter, OG madrassene. Det ville alrdi falle meg inn at kona skulle bestemme hva slags pute eller dyne jeg ha...det kjøper jeg selv. Til påsken i fjor gikk jeg, eller å ha avtalt dette med kona...til innkjøp av termodyner. De er svart lette, gir en rask og behagelig varme og du kan like gjerne bruke de hele sommeren også. Vi sover minst like bra, om ikke bedre i båten enn hjemme. Og det skyldes ikke godt sovehjerte...ei heller at vi er "på gyngende grunn". Nei, det er takket være godt sengetøy! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Det er ingen forskjell på sengetøy til hus og til båt. Det som duger hjemme duger i båten men du kan sikkert få tak i dyre greier for båt hvis målet er å kvitte seg med mest mulig penger. Maritimt mønster finner du også hvis du kikker litt i vanlige utstyrsforretninger. Og ingenting er som å sovne i flanell.... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Finn Erik Svart 26.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Og ingenting er som å sovne i flanell.... Greit om vinteren menn ikke om sommern vel... Tror ikke jeg vil velge det til båten. Tråden blei forøvrig startet for råd i forbindelse med kjøp av sengetøy som en noe eksklusiv gave til båtfrelste som skal feire 50 + 55 årslag. Det burde være lov å slå lit på storetromma da. Valget er nå gjort og sengetøyet er kjøpt uten at jeg vil/tør røpe hva det blei. :giggle: Takker for alle fornuftige innspill. Står bedre rustet nå.....skal nemlig kjøpe sengetøy til egen båt også....så dersom det er flere som har noe fornuftig å komme med er ikke løpet kjørt.. Vil gjerne ha noe godt å sove i vi også :sleep: Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 kjøp en god pysj og drit i sengetøyet ,-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Erling P Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Skal man ha køyklær til en båt,så gå til en skipshandler. De har køyklær som er GODKJENT for bruk ombord i skip. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 gå til en skipshandler.De har køyklær som er GODKJENT for bruk ombord i skip. De er både stygge og stive å ligge i Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
lnjk Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 I tillegg til ordinære køyklær så tar du med deg et dobbelt ullteppe (ca 1,5 X 4m). Jeg drar ikke på tur uten at jeg har et slikt i køyen. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 De metroseksuelle østlendingene har mer kontakt med sine feminine sider enn sauebøndene fra Jæren. Hadde en kommentar på tunga her men lar det være..... Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Jeg klarer ikke la vær hehe... Dere kan jo ikke ha noen koner, i tilfelle dere har er det vel hun som både har valgt ut, og betalt båten. Den såkalte "metroseksuelle" tilværelsen deres har hoppet opp og bitt dere i ræva. Dere sitter nå igjen som kjønnslause shemales som får velge laken og det teppedritten på dasslokket som gjør at det faller ned. Tar jeg ikke feil så får dere ikke bestemme fargen på blondegardinene engang. hehe. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Finn Erik Svart 26.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Dø......... HAGEDOTTEN kona lurer på om det feiler deg noe. :crazy: Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Finn Erik Helberg Postet idag 22:04 Dø......... HAGEDOTTEN kona lurer på om det feiler deg noe. Hehe schizofren eller? du snakker som om kona var en annen person ;.) Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 "Teppedritten på dasslokket som gjør at det faller ned." Trodde denne løsningen tilhørte 70-tallet, men likefullt en sannhet som lett pirrer lattermusklene. Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Hehe schizofren eller? du snakker som om kona var en annen person ;.) Skal ikke si hva jeg tror om deg og kona di (tviler kanskje på om du har noen).. Kjøp deg en båt som det er plass til dyne og gardiner i, så skal du se hvor artig det blir å handle selv det Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 tompa2 Postet idag 22:14 Kjøp deg en båt som det er plass til dyne og gardiner i, så skal du se hvor artig det blir å handle selv det. Bygde heldigvis hytte i strandsonen mens det ennå var lov, og har de båtene jeg trenger. Blir en daycruiser om noen år når ungene blir over 4, men selv ikke da kommer jeg til å bry meg om sengetøyet. Tar det som er til overs nå. i tresnekka tar jeg Lars Monsens råd...ull,ull,ull derfor rasket jeg til meg noe steinull fra sjøhuset sist jeg var på bryggedans. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 26.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Han er jo litt søt også da stakkar..... Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 helt klart enig med hangadrott. bryr meg ingenting hvilket dynetrekk som er på. og det er litt "pusete" å henge seg opp i slikt. men selvsagt er noen mere femi enn andre , så vel bekomme. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
litt peiling Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Støtter Astor , med de sommerà som er i Norge er det kun flanell som duger ;_) Men, om sagt tåpelig diskusjon Hjemme er det kun silke på sommer`n og flanell om vinter`n. Hater vinter..... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 ............... køyklær til en båt,så gå til en skipshandler.De har køyklær som er GODKJENT for bruk ombord i skip. Eh.... Flanell er tingen i båt Men ja, til gave, så såg det skikkelig elegant ut det som var avbilda lenger framme Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.