Jump to content

Sengetøy til båt...Hva anbefales ?

Finn Erik

Recommended Posts

Flanell er supert i båten ja! Men de trenger da ikke ha maritime motiver for å fungere! Tvert i mot, vil jeg nesten si. Vi kjøpte noen fine blå flanellsett til båten, og lurte litt på hvorfor hele familien så litt gustne ut etter noen netter i båten. Det viste seg at blåfargen i sengetøyet farget av, og ga huden en lett sykelig blåtone! Etter dette har vi konsekvent brukt samme type sengesett i båten som hjemme, det blir for dumt å være blå hver gang man kommer hjem fra båttur.... :lol::lol:

Redigert av index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Her inne på baatplassen er det mange som har mye kunskaper og meninger om det meste.

Det er noe av det som gjør dette forumet så nyttig,unikt og lærerikt.

Her inne..... som de fleste andre steder, er det også noen som sorterer under kategorien : Difuse kunskaper og bastante meninger... :crazy::crazy:

Viktig-Perer som bruker energi på å hive seg inn i diskusjoner og tråder som de selv syntes er tåplig og fjollete.

Dersom du/dere syntes en ting er dumt, fjollete eller uintresant så la vær å les den tråden da.

Din forsurene mening og negative holdning om en tråd, beriker eller betyr vel ikke så mye i en diskusjon at dere må fortelle det.

Dere gjør ikke forumet/trådene noe bedre ved å prøve å tråkke på og trykke ned den/de som har stilt et spørsmål som dere syntes er uintresnat.

Les det som intereser deg da vel....... Komenter å bidra der du har noe morsomt eller konstruktivt å komme med.

Jeg har pondus, mange år på nakken er bestefar og mann med hår på brystet så jeg tåler det.

Jeg er derfor ikke såret og tenker ikke spesielt på meg selv og denne tråden.

Det er mer den generelle latterligjøring og forsuringen som enkelt elsker å bidra med jeg skulle ønske vi kunne komme til livs.

Vi må likevel og for all del ikke miste den viktige humoren og glimtet i øye.....

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)

Jeg sover best i godt og passe dyrt sengetøy, men nøyer meg med å kjenne navnet på hu jeg ligger ved siden av. (Feilkjøpt og utslitt sengetøy blir brukt til pussefiller)

At noen mener det er mer mandig å sove med verktøykassa og fettpressa i senga er opp til dem. (Det var ikke det denne tråden handlet om).

Jeg har i alle fall fått noen tips i denne tråden jeg kan se nærmere på.

Ja for å gjøre tråden litt mer seriøs (eller feminin - alt ettersom) så kjøpte jeg noen sett med Gant køyklær for et par år siden. Må innrømme at det var mest for at det skulle se litt stilig ut, men jamen er det kvalitet over det. Godt å sove i og like fine etter utallige runder i vaskemaskinen.

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Jeg klarer ikke la vær hehe...

Dere kan jo ikke ha noen koner, i tilfelle dere har er det vel

hun som både har valgt ut, .

hehe.

Godt at det er folk som kan vurdere hva folk har eller ikke har utfra en tråd på Båtplassen.

Hva skulle vi gjort uten de veloverveide og intelligente uttalelsene Dine.

Tenkt sjøl kanskje?

Tom Rør Postet idag 10:39

Tenkt sjøl kanskje?

Jeg kommer aldri til å tillegne deg denne kunnskapen når dere faen ikke

klarer å velge sengetøy uten hjelp fra båtplassen engang.

Makan til noen forbanna unger finnes ikke utenfor den virtuelle verden.

Håper den forbanna snøen forsvinner så jeg kan slette meg selv fra hele båtplassen.

Hva med tråden: "Hjelp..jeg har så utrolig lav selvtillitt at jeg trenger stadig bekreftelse på alt jeg

gjør gjennom båtplassen"

Hva med tråden: "Hjelp..jeg har så utrolig lav selvtillitt at jeg trenger stadig bekreftelse på alt jeg

gjør gjennom båtplassen"

Eller "hjelp.. jeg er så kua hjemme og på jobben at jeg må la all min vrede få utløp gjennom båtplassen"

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Jeg kommer aldri til å tillegne deg denne kunnskapen når dere faen ikke

klarer å velge sengetøy uten hjelp fra båtplassen engang.

.

Håper den forbanna snøen forsvinner så jeg kan slette meg selv fra hele båtplassen.

Du drar jo alle over en kam igjen jo!!!!!!

Du sier Dere hele tiden, men det gjelder vel fa...n ikke alle vel?Man blir vel for hel...e ikke mindre mann av å kjøpe dynetrekk?

Klarer du ikke å slette deg fra båtplassen før snøen har gått, så skal du vel ikke drite ut folk som klarer å kjøpe sengetøy!!!!!

Hvis du ikke bryr deg om hva du sover i, så kan du vel dri..e i hele tråden.

Veldig enkelt: bare dropp å klikke på tråden.

Fa..n heller :headbang:

gjør gjennom båtplassen"

Det er gledelig å lese at problemet "bare er" båtplassen og snøen, for en stund trodde jeg det var mer alvorlig. Av sikkerhetsmessige årsaker vil jeg anbefale deg å gå til anskaffelse av en blodtrykkmåler, -eller begrenser aktiviteten til bare å ergre deg over snøen. :yesnod:

Til tåpen snakker selv gudene forgjeves er det et ordtak som heter.......Sjelden har jeg sett det passe så godt som her.

Att mann ikke er den skarpeste kniven i skuffen får være greit, men det er værre når mann skal fortelle det til alle andre.. :wink:

Men for all del........ han har greid å få tråden dit han ønsker.... :puke:

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)
Til tåpen snakker selv gudene forgjeves er det et ordtak som heter.......Sjelden har jeg sett det passe så godt som her.

Att mann ikke er den skarpeste kniven i skuffen får være greit, men det er værre når mann skal fortelle det til alle andre.. :wink:

Du er en vis mann :flag:

Huff, er ikkje videre stolt av å komme fra Rogaland når eg ser sånne fjottar innpå her. Han har vel ikkje bidratt med så masse positivt innpå BP etter at han blei medlem. Dessuten har han vel ikkje behov for å ha sengetøy i robåten sin :seeya:

Men til sakens kjerne, det finnes vel sengetøy som er mer passende i båt. Har fått nok av klamme/halvfuktige dyner.

BOAT = Bail Out Another Thousand

Huff, er ikkje videre stolt av å komme fra Rogaland når eg ser sånne fjottar innpå her. Han har vel ikkje bidratt med så masse positivt innpå BP etter at han blei medlem. Dessuten har han vel ikkje behov for å ha sengetøy i robåten sin :seeya:

Men til sakens kjerne, det finnes vel sengetøy som er mer passende i båt. Har fått nok av klamme/halvfuktige dyner.

Har sett en stand på messa som selger sateng, og som de sier egner seg for bruk i båt.

Driver selv(i smarbeid med frua) :lol: å finner ut hva som er best egnet.

Starter sesongen til Torsdag, men da med soveposer.Drar til Southampton for å overnatte i båten for første gang. :flag:

Hehe, drar til Portsmouth torsdag eg og, lander på Gatwick 19.35 og tar tog derfra til Portsmouth. Eg skal seile til Ramsgate neste helg ilag med ett par engelskmenn. Blir sovepose inntil båten er komt til Norge. Avreise Ramsgate-Norge blir 27.mars for vår del.

BOAT = Bail Out Another Thousand

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...