Hangadrott Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Dette minner meg mer og mer om homsepatruljen på bøljan blå. Håper dere har en sterk kone som kan dra anker og knytte opp kjerringknuter. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Er det mulig..... Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 25.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Dette minner meg mer og mer om homsepatruljen på bøljan blå.Håper dere har en sterk kone som kan dra anker og knytte opp kjerringknuter. Det finnes mannfolk som trives med litt luksus og komfort også. En må ikke være ubarbert,lukte vondt og trekke opp pilsen med tenna for å være mann :giggle: Sitér dette innlegget Link to post
Nonsense Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 De metroseksuelle østlendingene har mer kontakt med sine feminine sider enn sauebøndene fra Jæren. Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 pfff dere har misforstått, det er blitt pop å lage mat og ta seg bra ut.. å legge seg opp i sengetøy og gardiner er for drøyt... Det er sikkert rett før dere deler undertøy med kona og. Ler meg i hjel. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 En må ikke være ubarbert,lukte vondt og trekke opp pilsen med tenna for å være mann :giggle: A fillern, hvorfor har ingen fortalt meg det før, har nesten ikke tenner igjen Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 25.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Utrolig hva mann kan lære her på BP..... eller skulle jeg heller ha ta denne Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 25.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 (redigert) legge seg opp i sengetøy er for drøyt...Ler meg i hjel. Har stort sett alltid lagt meg i sengetøyet jeg.......trodde det var normalt :lol: Redigert 25.Februar.2010 av Finn Erik Helberg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Finn Erik Helberg Postet idag 19:13 Har stort sett alltid lagt meg i sengetøyet jeg... Har du aldri problemer med å finne veien ut igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 25.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Nei jeg legger meg i ikke inni...... Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 åå sånn ja. Alt kan misforstås hvis man legger godviljen til. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 skall man ha noe bra båt-sengetøy, så anbefales 50% polyester 50% bomull (samme som brukes mye på hotell) http://www.sxk.se/tekniska/forum/forumShow...rchSubject=Alla http://www.almedahls.nu/produkter.php?kate...=32〈=sv Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Finn Erik Svart 25.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Takk.....godt å se at noen drar tråden inn på rett spor igjenn......Om en leser mitt innlegg nr. 1 og 9 så var det dette jeg egentlig var ute etter. Regner med at det er en god del erfarene og kvalitetsbeviste mannfolk her inne. Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Finn Erik Helberg Postet idag 19:41 Regner med at det er en god del erfarene og kvalitetsbeviste mannfolk her inne. hihi...någen så tog an? Sitér dette innlegget Link to post
Sailor33 Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 (redigert) Kommentar fra moderatori det minste midlertidig slettet etter forfatterens ønskeIngen diskusjon rundt dette i denne tråden. Er du uenig så ta det opp i Om baatplassen/generelt. Redigert 25.Februar.2010 av trikola (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
josefsen Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Litt snobbete å diskutere sengetøy til 2000-3000 kr, men helt unødvendig å henge ut personer på denne måten! Det er ikke av noens interesse å vite hva et familie medlem har gjort av evt fanteri.... Dette synes jeg er et grovt overtramp Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
Finn Erik Svart 25.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Har sendt deg en IM da jeg mener det er feil å ta opp en slik diskusjon her inne......Dette er uansett ikke noe jeg har noe med..... Jeg vil likevel si at det er nok ikke han som er den store stygge ulven i denne sammenhengen. Sitér dette innlegget Link to post
Hangadrott Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Syns jeg husker at det sto i reglene at man ikke skulle bruke sitt eget navn med innlogging, men bruke et nicknavn. Så valget var vel helt bevisst. Men moderatorene her inne er jo nokså oppegående................................så Sitér dette innlegget Link to post
Sailor33 Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 (redigert) Beklager! Det var sikkert galt av meg å skrive det over. Moderator - vær snill å slett det. Det rammer bare gal person og var tåpelig av meg. Vi er her for å kose oss. Han som eier den SWAN 66 har vært veldig flink gjennom et langt liv og tjent pengene sine på 110% ærlig vis. Bare litt uheldig at han havnet i dårlig selskap på sine gamle dager, men det kan hende den beste. Fantastisk båt er det hvertfall - gid det var meg.... Kjøp Høye sengetøy (sateng versjoen er veldig bra) - god kvalitet til en grei pris Redigert 25.Februar.2010 av Sailor33 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oas Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Kjøp Høye sengetøy (sateng versjoen er veldig bra) - god kvalitet til en grei pris Eller HØIE. God kvalitet til rett pris Sitér dette innlegget Link to post
Sailor33 Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Er du Norsk lærer? Sitér dette innlegget Link to post
oas Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 Nei men jobbe i Mascot Høie Sitér dette innlegget Link to post
Sailor33 Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 OK, nå ble det helt klart. Det heter "jobber i"... Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 25.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2010 legge seg opp i sengetøy og gardiner er for drøyt...Det er sikkert rett før dere deler undertøy med kona og. Beklager men må bare legge inn en kort en, har du ikke andre ting å ta deg til enn dette.Syntes jeg du bør gjøre det andre steder enn her på BP.Blir bare dumt Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
tomeriks Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Støtter denne fullt ut. Disse komentarene er bare for dumme, og ikke i nærheten av morsomme eller er det ett forsøk på å være sarkastisk?? Mine 2 beste øyeblikk på sjøen er når jeg kryper inntil kona i båten etter en lang sommerdag for å sove og når jeg våkner i båten på morgenen inntil kona etter en lang natt i båten. Dette gjøres best i riktig sengetøy. Bruker dette (til og med blått..): http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80163936 Det viktigste er nok ikke typen sengetøy, men at forholdene er rette. Vi har en avfukter i forpiggen og i akter og som nevnt tidligere, så tror jeg dette er viktig. Som mann er det også viktig for meg å holde båten i ship shape til kone og barn skal være med på tur.Dette innebærer også at sengetrekk og oppvaskbørste er på plass, på lik linje med rigg og dekksutstyr. Er det ikke sånn for dere andre også da?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.