:båt1 Startet 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2010 (redigert) etter at den gammle pc'n døde har jeg ikke fodt lastet opp bildene av min flotte Sjømann 22. det har vært mye respons på folk som vi se sjønnheten å jeg har gang på gang måttet avise spørsmålet. båten har jeg rattet rundt med stor pressisjon å har fodt mye respekt selv fra de mest erfarende seilerne. skal fikse interørbilder... bildet er tatt i min private hjemmehavn dette er også tatt i hjemmehavn dette bildet er av meg som stårm bak roret en sommerkveld, nydelig!! OPS: fener ute lett å glemme beklager for den dårlige kvaliteten bå bildene for disse er tatt med mobilkamere da den er nå blitt for liten til å dekke mine behov for båt selges nå damen for den som er intresert. jeg har vært snill med henne å behandlet henne pent den tiden jeg har hatt henne båten har blitt mye brukt å vi har vært på mange flotte korte å lange turer, i godt å vodt, i blikkstille å i liten storm det var en liten tale så er iværtfall bildene her så værsegod OPS dette er en av de få fabrikkbygde Sjømannene bygget som utstillingsbåt i 1975 å sjøsatt i 1977. Redigert 26.Februar.2010 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Var det ikke runde vinduer på dem første modellene da ? Trodde ikke disse 4 kantede kom før senere.. FLott båt. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 26.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 lett blanding Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 26.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 denne va en av de første med de kantete rutene legg merke til den merkelige vindsjermen Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 (redigert) Pen båt! Ganske identisk til min! men lanternen min står ikke så langt ute på dekk som din. min står fast imellom front vinduene.. Ser litt bedre ut syntest eg. men det er opp til øyet som ser det! Fine båter Ser ut som vinduene dine står litt mer rett opp og ned en mine å -Martin Redigert 26.Februar.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Seilaren Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Din er nok litt mer modernisert Martin... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
puddingen Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Modernisert....? Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 .... facelift Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
:båt1 Svart 26.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 grunnen til at vinduene står litt mer rett er at dette var en utstillingsbåt og en kal det prototype hvist du vil dette var da en mellom modell mellom de runde og de kantede vinduene (ikke bygd så mange av disse) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Oja Jeg syntest no firkantete vinduer er fint jeg Min er ikke fabrikkbygd, men er ikke sikker på hvem og hvor den er bygget? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
puddingen Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 Modifisert... Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 26.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2010 MorDiFiser Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Barsk IV Svart 27.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Hvis du har noen flere bilder så kanskje jeg kjenner forhistorien. Eller rettere sagt min grandonkel. Hvor kjøpte du den? Mvh. Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 27.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 i Hoten jeg er den 4 eieren 3 eier tok nesten livet av stakaren men fotalte meg en god del om lille "Kaia" som han visete, vet ikke om det er sandt men det som står oppi tråden er det han har sagt til meg gjærne fortell det du vet men har desverre ikke non flere bilder han hadde hvist arvet den. jeg har tatt godt vare på båten så lenge den har vært i mitt eie motoren er en VP MD7a Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 7.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 her er noen flere bilder, kos dere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.