Jump to content

Edit History

Førstefender

Førstefender

Altså.. denne tråden handlet om VM motorer, feks er 4,2literen fra 2004(pluss minus et år), 250hk til 320Hk er IDENTISKE motorer, kun elektronikk som er forskjellig. Ang 2,8 literen, som ble spurt om sist kjenner jeg ikke denne godt nok.

Mine egne D-tronic 250 er litt for gamle til å bare bytte hjerne for å få 320hk, men fikk opplyst av Norskmotorkompani, at pluss 30hk var mulig, altså 280hk. 

Bla kjølerene mine står stemplet med D-tonic 300hk..  Har ikke fått bekreftet at mine motorer er identiske med 300hk, så har latt vær trimming, føler ikke det store behovet heller. Kun i stor medsjø jeg føler behov for litt mer krefter.

Med Bravo 3 drev, x eller xr, er drevet også identisk opp til 350hk.

Førstefender

Førstefender

Altså.. denne tråden handlet om VM motorer, feks er 4,2literen fra 2004(pluss minus et år) 250hk til 320Hk IDENTISKE motorer, kun elektronikk som er forskjellig. Ang 2,8 literen, som ble spurt om sist kjenner jeg ikke denne godt nok.

Mine egne D-tronic 250 er litt for gamle til å bare bytte hjerne for å få 320hk, men fikk opplyst av Norskmotorkompani, at pluss 30hk var mulig, altså 280hk. 

Bla kjølerene mine står stemplet med D-tonic 300hk..  Har ikke fått bekreftet at mine motorer er identiske med 300hk, så har latt vær trimming, føler ikke det store behovet heller. Kun i stor medsjø jeg føler behov for litt mer krefter.

Med Bravo 3 drev, x eller xr, er drevet også identisk opp til 350hk.

• Create New...