Jump to content

Noen som kjenner til aquamar bahia cabin??


Avsluttet2

Recommended Posts

  • 8 måneder senere...

Utseende var nå det jeg la først merke til med denne båten - og da i positiv forstand. Tittet litt på quicksilver som har en daycruiser i samme prisklasse, denne fikk jeg meg ikke til å like.

Synes forøvrig stykket i nettavisen var av det svake slaget. En båttest kan det i alle fall ikke kalles.

Det som irriterer meg litt nå i etterkant er den idiotiske konstruksjonen av kalesjen.

Så langt jeg har funnet ut er det ingen fornuftig måte å legge ned den fremste halvdelen på. Den kan ligges oppå vindskjermen, men da er det umulig å se noe særlig om en sitter å styrer og det går ikke an å gå fram på fordekket. Kanskje noe jeg ikke har skjønt???

Ellers virker stolene rimelig billige. Tar en dem litt opp så blir de vinglete og ustøe.

Men dette var vel ting jeg forsåvidt var obs på å møte når en kjøper båt til denne prisen så det påvirker på ingen måte opplevelsen av båten.

 

tj

Redigert av tj (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...