Avsluttet2 Startet 4.August.2004 Link til dette innlegget Startet 4.August.2004 Er det noen som kjenner til båten aquamar bahia cabin som kan dele erfaringer?? tj Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 18.April.2005 Link til dette innlegget Svart 18.April.2005 Litt om denne her: http://pub.tv2.no/nettavisen/bat/article375708.ece Litt sent, men...... Sitér dette innlegget Link to post
Heba Svart 19.April.2005 Link til dette innlegget Svart 19.April.2005 Hei! En nydelig båt synes nå jeg. At dette er sjøens "Lada" er det dummeste jeg har hørt. Nydelige linjer, og utrolig forhold mellom pris og kvalitet! Lykke til med en sjelden båt som du vil få masse glede av! Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 19.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2005 (redigert) Utseende var nå det jeg la først merke til med denne båten - og da i positiv forstand. Tittet litt på quicksilver som har en daycruiser i samme prisklasse, denne fikk jeg meg ikke til å like. Synes forøvrig stykket i nettavisen var av det svake slaget. En båttest kan det i alle fall ikke kalles. Det som irriterer meg litt nå i etterkant er den idiotiske konstruksjonen av kalesjen. Så langt jeg har funnet ut er det ingen fornuftig måte å legge ned den fremste halvdelen på. Den kan ligges oppå vindskjermen, men da er det umulig å se noe særlig om en sitter å styrer og det går ikke an å gå fram på fordekket. Kanskje noe jeg ikke har skjønt??? Ellers virker stolene rimelig billige. Tar en dem litt opp så blir de vinglete og ustøe. Men dette var vel ting jeg forsåvidt var obs på å møte når en kjøper båt til denne prisen så det påvirker på ingen måte opplevelsen av båten. tj Redigert 19.April.2005 av tj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.