Nor-Oles Startet 28.Februar.2010 Del på Facebook Startet 28.Februar.2010 Når er neste båtmesse i Rogaland området? Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Uten å være sikker tipper jeg at det er messen i Haugesund Haugesund båtmesse mener denne er 16-18 April Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Careka Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Det har vært før, en messe første helga i April i Stavanger i hillevåg, men vet ikke om den kjøres ennå ? Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
SF Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 (redigert) Det ser ikke slik ut, følgende stod å lese på arrangørens nettside i fjor og står der enda: På grunn av anleggsvirksomhet og ombygging på messeområdet ved NSB Gods, vil den tradisjonelle båtmessen ikke kunne gjennomføres i Hillevågsvatnet. Vi takker utstillere og samarbeidspartnere for et godt samarbeid gjennom flere år, og håper å komme tilbake ved en senere anledning! Redigert 1.Mars.2010 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Sylvester Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Det ser ikke slik ut, følgende stod å lese på arrangørens nettside i fjor og står der enda: På grunn av anleggsvirksomhet og ombygging på messeområdet ved NSB Gods, vil den tradisjonelle båtmessen ikke kunne gjennomføres i Hillevågsvatnet. Vi takker utstillere og samarbeidspartnere for et godt samarbeid gjennom flere år, og håper å komme tilbake ved en senere anledning! Dette er vel fra i fjor, men har ikke hørt om det blir noe i år. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
SF Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 følgende stod å lese på arrangørens nettside i fjor og står der enda: Dette er vel fra i fjor, men har ikke hørt om det blir noe i år. Riktig det, det var dette som stod å lese i fjor og står der enda Da de ikke har oppdatert nettsiden, ei heller reklamert for messen er det vell grunn til å anta at det ikke blir noe i år heller. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Poseidon Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 I fjor vår hadde Maritim Stavanger og de andre som er samlet rundt Lervigsbryggå en liten båtmesse. Jeg lå der med POSEIDON II i flere dager for å være med å skape oppmerksomhet, men det virket helst stille . . . . I år kan jeg ikke se noe på hjemmesidene som tilsier at man har tilsvarende planer. Den ene av de tre båtforretningene i området flytter forøvrig til Åmøy, som resultat av en samlokalisering etter sammenslåing/oppkjøp. Så det blir vel neppe noe stort messearrangement der heller. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Øivind E. Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 JAMA Marina skal ha en mini-messe helgen uke 14. Om det er båter der tror jeg ikke, men vil være tilbud på utstyr. MVH Øivind Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 Synd at denne messen i Hillevågsvannet ikke blir noe av. Det var liksom en slags start på båtsesongen det der... Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 Enig, og om viljen og økonomien til å holde messen var til stede burde det gå an å få den gjennomført selv om det foreligger utbyggingsplaner på den gamle goodsterminalen. Trenden har vell vært at de ulike aktørene i distriktet holder egne messer i egne lokaler, greit nok det også men det blir ikke like spenstig. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
PIPaulsen Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 Jeg har vært på Haugesundsmessen 2 år, første året som gjest, andre året som utstiller. Messen har vært ganske bra begge årene, med mange besøkende, og ifjor var de jo veldig heldige med været. Såvidt meg bekjent blir det ingen Stavangermesse iår heller, og jeg har forstått det slik at flere og flere utstillere fra Stavanger regionen tar turen opp til Haugesund. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
sodne Svart 2.Mars.2010 Del på Facebook Svart 2.Mars.2010 Dei burde invitert litt flere seilbåt forhandlere te haugesund, dessa f.eks.Finns mær enn bav. i rogaland. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
PIPaulsen Svart 3.Mars.2010 Del på Facebook Svart 3.Mars.2010 Alle båtforhandlere som ønsker å stille på messen er jo velkomne, det er ikke slik at det er per invitasjon. Så om forhandlerene ikke er der, så er det fordi de har valgt å ikke stille ut på messen. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
sodne Svart 3.Mars.2010 Del på Facebook Svart 3.Mars.2010 Ok, da formulerte eg meg feil. Flere forhandlere av seilbåt, burde tatt til vett og stillt ut, det er jo kø ved de tre bavariaene jo. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
PIPaulsen Svart 3.Mars.2010 Del på Facebook Svart 3.Mars.2010 Jeg er enig i det at det burde være flere forhandlere av seilbåt der, men nå er jo dette en ung messe, og hvis de lokale massene er trofaste og dukker opp på messen, og gir signaler til messearrangør om at en ønsker mer seilbåter...ja da kan arrangør gå direkte mot forhandlere å fortelle at de ville hatt utbytte av å stille ut på messen. I tillegg er dette en messe som er priset fornuftig av arrangørene (det er relativt billig å stille ut) kontra andre messer. Så det burde være gode muligheter for at dette er en messe som kommer til å vokse å bli bedre år for år. Jeg tror foreksempel at den som forhandler Beneteau hadde hatt utbytte av å være på en vestlandsmesse, men det har jeg sett lite av. De eneste beneteauene jeg har sett på messer på vestlandet er motorbåtene dems. Uansett tror jeg årets messe blir bra, så får jeg håpe som utstiller at det blir salg :) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.