Gurba Startet 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2010 Var ikke klar over at gudogværmann kunne lage poll så jeg ville prøve en jeg og. Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Søndag kl. 22:17 ser det dårlig ut for båtbransjen: Alle skal titte og ikke kjøpe. 1 har lyst på større båt. (Meg) Jeg har plass men mangler peng. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Årets båtmesse blei unnagjort forrige helg. Eg svara ut frå det som faktisk skjedde der... Og eg blei ikkje frista av nye båtar... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Hansi Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Pollen er grei nok. En tur på båtmesse blir det muligens i løpet av måneden. Har ikke lagt kabalen helt ferdig enda. Får se. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.