Jump to content

Ny båt med Ford 2703E, noen som har erfaring med denne motoren?

frustrert

Recommended Posts

Litt vanskelig å forklare hva jeg mener egentlig. Mulig jeg er helt på bærtur når det gjelder ventiler. Men det var en følelse jeg fikk når jeg kima den på starteren at det på en måte ikke "skjedde" noe. Er vant til at dieselmotorer på en måte hjelper seg selv i gang men her så skjedde det ikke så mye. Den bare gikk rundt og rundt. Som om det ikke var tett nok til å skape det trykket som skulle til for å hjelpe den rundt for så og starte.

Hvis dere skjønte noe av dette da :lol:

har ikke fått vært i båten enda,, (den står i hagen) :) men skal gå over motor nå i helgen. og da får jeg vel et overblikk på det jeg må gjøre.. hadde håpet å få båten på vannet til juli/august.. men veit ikke om jeg rekker.. er endel å gjøre, men sånn er det når man kjøper prosjekt.. syntes dette forumet er en kjempe fin ting.alle her er jo sååååååååå koselige og har en haug med erfaring og masse gode råd, veldig greit for en som er litt frustrert over hva han egentlig har tatt på seg.. ha en kjempe fin helg ..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...