jorhan Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Litt vanskelig å forklare hva jeg mener egentlig. Mulig jeg er helt på bærtur når det gjelder ventiler. Men det var en følelse jeg fikk når jeg kima den på starteren at det på en måte ikke "skjedde" noe. Er vant til at dieselmotorer på en måte hjelper seg selv i gang men her så skjedde det ikke så mye. Den bare gikk rundt og rundt. Som om det ikke var tett nok til å skape det trykket som skulle til for å hjelpe den rundt for så og starte. Hvis dere skjønte noe av dette da Sitér dette innlegget Link to post
frustrert Svart 5.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 hmm.. hvis det er tilfelle så er det nok mer enn bare ventiler,, misstenker da også stempelringer ,, hvis denne motoren har og er så tungstartet så er vel disse rimelig slitt tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
frustrert Svart 5.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 men også rart hvis den starter lett når den er varm.. hmm Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 Har du funnet kaldstartknappen oppå pumpa rett ved der du fyller på smøreolje for pumpa Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
frustrert Svart 5.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 har ikke fått vært i båten enda,, (den står i hagen) :) men skal gå over motor nå i helgen. og da får jeg vel et overblikk på det jeg må gjøre.. hadde håpet å få båten på vannet til juli/august.. men veit ikke om jeg rekker.. er endel å gjøre, men sånn er det når man kjøper prosjekt.. syntes dette forumet er en kjempe fin ting.alle her er jo sååååååååå koselige og har en haug med erfaring og masse gode råd, veldig greit for en som er litt frustrert over hva han egentlig har tatt på seg.. ha en kjempe fin helg .. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.