Mox Startet 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2010 (redigert) Må ha ny kalesje og bøyler til min Nor-Dan Family 27. Er det noen som har erfaring fra leverandører jeg kan henvende meg til? Tenker da på kvalitet, service og pris. Er litt usikker på hvilken farge jeg skal velge. Forslag mottas med takk Redigert 1.Mars.2010 av Mox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Hei, Ta en telefon til Jens Sagen - 38183225 (Helly Hansen Pro AS) - bra kvalitet, grei pris og bra service. http://www.hellyhansenpro.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Hadde lagt en oversikt en gang her: Oppdatert liste - Nå med link til websiden. Hvis noen har litt dugnadsånd kunne vi lagt til epostadresse også. Og så tror jeg det er flere som syr kalsesje der ute... Alf Hansen, Trondheim/Oslo, Syr kalesjer på mål Jens Sagen, Kristiansand, Helly Hansen Kalesjer Hauge, Bergen, Syr kalesjer på mål. Forhandler for AlfHansen? Øyane Seil & Kalesjer, Stavanger Eteka, Sveio Flataker Industrier, Elnesvågen Måløy Båt og Industrisøm, Måløy Seilmaker Mathisen, Stavanger Helly Hansen Spesialprodukter AS, Moss Arvid Thoresen, Tønsberg Norsk Maskintrekk, Hønefoss Jørns Kalesje, Halden Fana Seil og Båtutstyr, Bergen, Telefon 55 13 61 60, Ingen webside Arne Haugen, Larvik, Telefon 33114875, Ingen webside Per O. Meier, Vear/Tønsberg, Telefon 33 36 51 84 , Ingen webside Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Mox Svart 1.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Takk for raske svar. Nok å velge mellom her Sitér dette innlegget Link to post
Sisu Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Har brukt han her noen ganger, og er veldig fornøyd. http://www.nikalesj.no/ Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Jeg bruker disse: http://www.rossykapell.com/motor.html Sitér dette innlegget Link to post
bavariaeier Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 (redigert) Øyane seil og kalesje sydde nylig sprayhood til kalesje til min nye bavaria 32. Det ble veldig bra. (Tror de må ha båten inn for mål, det måtte de ihvertfall med min) Redigert 1.Mars.2010 av bavariaeier (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Var det den Sprayhood som var på under båtmessen i Bergen? Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Arvid_A Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Kalesjen på vår båt ble laget hos Manskow i Moss. Forseggjort og god kvalitet. Går inn i sin 5. sesong nå og er fremdeles tett og fin. Sitér dette innlegget Link to post
bavariaeier Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 Var det den Sprayhood som var på under båtmessen i Bergen? Ja, det var det. Kalesjen var tatt av. Sitér dette innlegget Link to post
MS Dolphin Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 (redigert) Du kan prøve Zar-Sails e-post pbk@zar-sails.dk eller besøke hjemmesiden www.zar-sails.dk Tlf 481 70 105 agent i Bergen Redigert 1.Mars.2010 av MS Dolphin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 La merke til Sprayhooden og syntes den var fin... Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
windy26 Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 manskow i moss laget min kalesje til Nordan family 27 1988 modell ,den kostet ,men passer perfekt og er i beste kvalitet dem kan jeg anbefale på det varmeste , jeg har HT på min båt som ble montert av meg da jeg kjøpte den , tidligere eier hadde montert en helly hansen kalesje som ikke passet til denne båten , kan ikke anbefales av meg , jeg betalte 10000.- for min skredder sydde fra manskow , men hva er vel det når en skal ha den i 10 år = 1000.- sesongen , så passer den 100% det er jo da lite å spare om den koster 7 eller 10 tusen bare en er fornøyd :yesnod:jeg har laget den brattere bak så det går å sitte bak på ac i tillegg er den forhøyet noe , det blir en helt annen rom føelse i båten bør utføres vis en skal skifte kalesje Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.