tlangset@msn.com Startet 1.Mars.2010 Del på Facebook Startet 1.Mars.2010 Jeg er så heldig som har fått denne båten, Det er noe å gjøre med båten men ikke håpløst i det hele tatt, Hun er ei gammel dame på 81 år som har vert i fiskeflåten i mange år, for dem som husker så har denne båten vert her på båtplassen før jeg byttet den til meg med en jolle jeg hadde, har lite innformarsjon om båten men har noe. Så hvis det er noen som vet noe om denne båte så er det bare å si i fra vet at den er bygget i hardanger i 1929 og har da siftet eiere oppover langs kysten opp til møre og romsdal som den står nå i dag som dere ser så har jeg tutta på slep etter meg, og i år så skal ho få en sabb 2g som nå ligger i deler Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Det ser ut til at noko har gått gale med opplastinga av bilete. Eg får berre fram nokre grå bilete (med litt av motivet synleg heilt øverst). Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Marida Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Jeg kan ikke se hele båten, kun toppen av bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 (redigert) Dobbelpostet... :crazy: Redigert 1.Mars.2010 av Finn Erik Helberg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 1.Mars.2010 Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 Det var ikke godt å se... :lol: Tror nok det har skjedd et eller annet under opplastig av bilder.....stort sett grått med litt himmel på toppen... Her var det flere som kom meg i forkjøpet ser jeg.... Sitér dette innlegget Link to post
tlangset@msn.com Svart 1.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 (redigert) ikke bra d der nei, går d ikke ann å redigere dette tro Redigert 1.Mars.2010 av tlangset@msn.com (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tlangset@msn.com Svart 1.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2010 jeg har lakt ut ny tråd Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.