Jump to content

Badeplattform. Trenger tips og råd.

enter4u

Recommended Posts

Har en badeplattform bak på Fram'en som trenger noe oppgradering. Nå har jeg finer-plater der, men det er ikke holdbart. Teak vil jeg ikke bruke, pga det blir veldig dyrt. Kommer seg på rundt 2500,- :sad: Er det noen som har tips om hva jeg kan bruke som er pent og ike koster all verden?

PS: Glassfiber er uaktuellt.......

Her ser dere den....

Redigert av enter4u (see edit history)
Teak vil jeg ikke bruke, pga det blir veldig dyrt. Kommer seg på rundt 2500,- :sad:

Vil tro du kan få teak til den badeplattformen for godt under den prisen du antyder, vil tippe du kommer langt med under halvparten dersom du skjærer til bordene selv. Kjøp evt. en gammel masiv teakdør. Klikk på navnet mitt og gå inn på tråden om teakdørken til en W 8000 ........der ser du et bilde av teaken som jeg kjøpte inn til dørken og ga vel et sted mellom 2500.- til 3000.- for all den teaken.

Redigert av Finn Erik Helberg (see edit history)

Kommentar fra moderator:
Innlegget er satt usynlig da det ikke følger reglene for sitering.
Vil tro du kan få teak til den badeplattformen for godt under den prisen du antyder, vil tippe du kommer langt med under halvparten dersom du skjærer til bordene selv. Kjøp evt. en gammel masiv teakdør. Klikk på navnet mitt og gå inn på tråden om teakdørken til en W 8000 ........der ser du et bilde av teaken som jeg kjøpte inn til dørken og ga vel et sted mellom 2500.- til 3000.- for all den teaken.

Har ikke tigang til sånt verktøy da...... men ideen er god :wink:

Jeg lagde min av brunimpregnerte terrasebord, det ble riktig stilig det! Synes det passet godt til en gammel snekke som min!

Hmmmm..... kanskje det du :yesnod:

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...