enter4u Startet 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2010 (redigert) Har en badeplattform bak på Fram'en som trenger noe oppgradering. Nå har jeg finer-plater der, men det er ikke holdbart. Teak vil jeg ikke bruke, pga det blir veldig dyrt. Kommer seg på rundt 2500,- Er det noen som har tips om hva jeg kan bruke som er pent og ike koster all verden? PS: Glassfiber er uaktuellt....... Her ser dere den.... Redigert 1.Mars.2010 av enter4u (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 3.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Jøss........ hadde ikke venta at denne tråden skulle dø ut så fort Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 (redigert) Teak vil jeg ikke bruke, pga det blir veldig dyrt. Kommer seg på rundt 2500,- Vil tro du kan få teak til den badeplattformen for godt under den prisen du antyder, vil tippe du kommer langt med under halvparten dersom du skjærer til bordene selv. Kjøp evt. en gammel masiv teakdør. Klikk på navnet mitt og gå inn på tråden om teakdørken til en W 8000 ........der ser du et bilde av teaken som jeg kjøpte inn til dørken og ga vel et sted mellom 2500.- til 3000.- for all den teaken. Redigert 3.Mars.2010 av Finn Erik Helberg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Jeg lagde min av brunimpregnerte terrasebord, det ble riktig stilig det! Synes det passet godt til en gammel snekke som min! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
enter4u Svart 3.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Kommentar fra moderator:Innlegget er satt usynlig da det ikke følger reglene for sitering. Vil tro du kan få teak til den badeplattformen for godt under den prisen du antyder, vil tippe du kommer langt med under halvparten dersom du skjærer til bordene selv. Kjøp evt. en gammel masiv teakdør. Klikk på navnet mitt og gå inn på tråden om teakdørken til en W 8000 ........der ser du et bilde av teaken som jeg kjøpte inn til dørken og ga vel et sted mellom 2500.- til 3000.- for all den teaken. Har ikke tigang til sånt verktøy da...... men ideen er god Jeg lagde min av brunimpregnerte terrasebord, det ble riktig stilig det! Synes det passet godt til en gammel snekke som min! Hmmmm..... kanskje det du Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 Brukte 32mm syrefaste rør til ramme, og som sagt 28mm brune terassebord nedfelt mellom rørene. Det ble fint, vedlig solid og lett å vedlikeholde... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
enter4u Svart 5.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2010 http://www.maxbo.no/Produktkatalog/Trelast...ebord/ShipDeck/ Hva med dette? Ser jo nydelig ut Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.