Jump to content

Prosjektet Mitt Tutta 1929 Mod

tlangset@msn.com

Recommended Posts

Jeg er så heldig som har fått denne jenta i min varetekt, Det er noe jobb med henne men ikke håpløst i det hele tatt, Hun er ei gammel dame på 81 år som har vert i fiskeflåten i mange mange år, For dem som husker så har denne båten vert her på båtplassen før, jeg byttet den til meg med en jolle jeg hadde, har lite innformarsjon om båten men har noe. Så hvis det er noen som vet noe om denne båten eller kjenner den igjend så er det bare å legge inn her på linken, Jeg vet at den er bygget i hardanger i 1929 da som fiskebåt og har da siftet eiere oppover langs kysten og opp til møre og romsdal som den står nå i dag :flag:

:cheers:

tutta_1.jpg:sailing:

tutta_2.jpg:sailing:

tutta_3.jpg:sailing:

Jenta skal få en sabb 2g i sommer som nå ligger i deler :fishing:

hei båt1. først så skal den opp av vannet og så blier d å lakere dekke grønt, så blir det resturering av styrhus, motoren skal inn men før d skjer så må jeg lage nye motorfeste, alt d elektriske skal på plass, lugaren skal sjaines opp og så blir d 2 stk mast som vi må få opp, så d er noe og gjøre fremover men d er ikke et håpløst prosjekt dette. utvendig på skråget så er d bra der har lundberg gjort en bra jobb d kommer flere bilder der lundberg har båten på slip

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...