tlangset@msn.com Startet 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2010 Jeg er så heldig som har fått denne jenta i min varetekt, Det er noe jobb med henne men ikke håpløst i det hele tatt, Hun er ei gammel dame på 81 år som har vert i fiskeflåten i mange mange år, For dem som husker så har denne båten vert her på båtplassen før, jeg byttet den til meg med en jolle jeg hadde, har lite innformarsjon om båten men har noe. Så hvis det er noen som vet noe om denne båten eller kjenner den igjend så er det bare å legge inn her på linken, Jeg vet at den er bygget i hardanger i 1929 da som fiskebåt og har da siftet eiere oppover langs kysten og opp til møre og romsdal som den står nå i dag Jenta skal få en sabb 2g i sommer som nå ligger i deler Sitér dette innlegget Link to post
tlangset@msn.com Svart 1.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 hei lundberg savner du båten Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 1.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 denne blir nok fin hva skal du gjøre??? Sitér dette innlegget Link to post
tlangset@msn.com Svart 2.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 hei båt1. først så skal den opp av vannet og så blier d å lakere dekke grønt, så blir det resturering av styrhus, motoren skal inn men før d skjer så må jeg lage nye motorfeste, alt d elektriske skal på plass, lugaren skal sjaines opp og så blir d 2 stk mast som vi må få opp, så d er noe og gjøre fremover men d er ikke et håpløst prosjekt dette. utvendig på skråget så er d bra der har lundberg gjort en bra jobb d kommer flere bilder der lundberg har båten på slip Sitér dette innlegget Link to post
tlangset@msn.com Svart 2.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 her kommer bildene i riktig rekke følge her står ho ved kaji å koser seg før slip her ser dere ute på dekk ja her er jobben i gang lundberg står på han og her henter jeg jenta mi jeg har ikke gjort noe etter dette men d skjer vel i løpet av sommeren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.