sailor Startet 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2010 Øyvind Haaland i Sirenas AS er heilt klart ein fornuftig mann: Link til intervju Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Dette er jo helt dustete! Sitér dette innlegget Link to post
Nonsense Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Fornuftig? Hvorfor det? For meg virker det som han først og fremst vil mele sin egen kake. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 ...er heilt klart ein fornuftig mann: Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Ja, det hadde vært noe. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bitteliten Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 dersom dette var det ene han ville gjøre om han var statsminister for en dag er jeg imponert over rekkevidden av hans tanker om hva som er viktig for både Norge og Verden Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 dersom dette var det ene han ville gjøre om han var statsminister for en dag er jeg imponert ...... Men han vil mer Men han ville ikke nøye seg med det: – Jeg ville også ha fjernet HK-avgiften på «hjelpemotoren» i båter hvor seil primært er hovedmotoren, sier Øyvind Haaland til SEILmagasinet. Heller ikke imponert Hvor mange hundrelapper blir det forresten i HK avgift på en 15 HK Yanmar Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Sjøtunga Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Hvor mange hundrelapper blir det forresten i HK avgift på en 15 HK Yanmar kr 2.257,50 Hm,... pluss moms, antagelig. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
olpi Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Jeg ville også ha fjernet HK-avgiften på «hjelpemotoren» i båter hvor seil primært er hovedmotoren, sier Øyvind Haaland til SEILmagasinet. Det er jo faktafeil også her. I praksis er jo "hovedmotor" nettopp motorenen i kjellern på seilbåter. I hvertfall her til lands. Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Jamen, dette er jo strålende! Jeg mottar gjerne 1,2 mill i vrakpant for min NB. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Jeg mottar gjerne 1,2 mill i vrakpant for min NB. Forutsetningen var at man også kjøpte seilbåt. Tror det innlegget far seilmagasinet var litt ironisk og spøkefult ment Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Jamen, jeg skal bytte til seilbåt etterhvert. Og er ikke naiv, mest ironisk. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Nææ, det var det ikke alvor Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Ikke kommenter kommentarer til kommentarene. Det blir kommentert tidsnok av kommentatorene. Og hold språktungen rett. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 2.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 (redigert) Dette var så tåpelig uttalelse at skulle tro mannen allerede var en høytstående politiker.... Redigert 2.Mars.2010 av rover (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Innspillet var vel ikke verd å hisse seg opp for, det var en fleip dersom noen tviler på det, men om vi skulle blir et "seilbåtland" på linje med de fleste europeiske land vil det neppe vær noe grine over sett i et miljøperspektiv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.