Lett match Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 Jeg mener faktisk at det er helt greitt å tøye desse grensene litt i enkelte situasjoner. Nå lurer jeg på hvilke grenser du snakker om, og hvor går de? Mulig vi er helt enig dersom du spesifiser dette mer. Sitér dette innlegget Link to post
Audun V Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Eg synes faktisk ikkje det er noe problem at en båtvandt 15 åring kjører GH11 med 15 hk motor. det er et eksempel. Innlegget eg skrev er formulert slik fordi vi av og til må stoppe opp og tenke over hva regelsamfunnet trer nedover hode på oss. Eg respekterer andre sine meninger om dette, men det betyr ikke at jeg nødvendigvis er enig og vil innordne meg alle regler som våre "smarte" politikere får gjennom til enhver tid. dermed er diskusjonen over for min del. Hygg dere med politi som bøtelegger unger med foreldre som lar de kjøre båt som dessverre har 5 hk for stor motor :):):) Sitér dette innlegget Link to post
Lett match Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Innlegget eg skrev er formulert slik fordi vi av og til må stoppe opp og tenke over hva regelsamfunnet trer nedover hode på oss. Da tror jeg vi langt på vei er enige, men synes det er stor forskjell på formuleringen i de 2 innleggene dine. Det siste har jeg litt sansen for. Det første kunne du fått juling over, sakt i visse omgivelser. Og så håper jeg at du også tenker over hvilke konsekvenser du kan komme opp i ved å la en 15 åring kjøre en slik båt. Sjansen for at du blir sittende igjen uten gård og grunn skulle 15 åringen skade noen er liten men den er ikke null. Sitér dette innlegget Link to post
Audun V Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Jeg lever godt uten null risiko. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.