Oteren Svart 4.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Frostår ikke trådstarters problem her Sikkert fordi jeg ikke har noe Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Helt konge !! Flott med båtlektyre nå mens vintern gjør sine site krampe tak.. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
CSL Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Og i dag var det hele 5 varme hos meg. På tide å feie unna eksamen og komme seg i båten Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
nimbuster Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Er medlem i RSSR, og fikk 2 eksemplarer i postkassen i går, med ulike kundenummere. Det har aldri hendt før, men jeg har i vinter reg. en jolle i Småbåtregisteret, så det er nok derfor jeg fikk 2. Syns jo dette er sløsing med resurser....har de vikrelig så mye penger? DEt må da være en enkel sak å skille på navn, adresse osv for derved å hindre dobbeltutsendelse? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 Fikk også to blad i posten i går, enten har de trykket for mange blader eller så har de ikke helt oversikt over sine medlemmer. Uansett blir det mye bortkastet papir og regningen for det hele skal betales og da av hvem andre enn medlemmene? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fanafjord Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 (redigert) Jeg fikk også to blad, selv om jeg ikke lenger medlem hverken i Kystpatruljen eller Småbåtregistret... Men kanskje hele greia er reklamefinansert og da vil de faktisk få høyere inntekter ved større opplagstall. Så å kverne mest mulig ut er antagelig lønnsomt for NSSR. Redigert 5.Mars.2010 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Delfin 19 Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 Jeg vil og ha to blader, Hvor skal jeg melde meg inn for å få til dette :-) Sitér dette innlegget Link to post
jonaslep Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 Dere som vil ha to blader, dette er enkelt. Bli medlem i KystPatruljen og Småbåtregisteret, men pass på å bruke litt forskjellig navn og adresse på hver innmelding. Posten klarer å levere, men det er temmelig vanskelig for avsender å "vaske" slike dubletter ut av listene. Jeg har vasket lister for blader med opplag på bare et par tusen, og det var vanskelig nok jobb det. Redningsselskapet håndterer her over 250 000 kunder fordelt på to ulike registre, så jeg er ikke overrasket over at det er en del dubletter som er vanskelig å identifisere i de listene. Dere som får dobbelt opp kan melde dette til Redningsselskapet her. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 5.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2010 Greit for meg med bladet hvis det er finansiert med reklamen i bladet, men betaler jeg for det gjennom årsavgiften da er det ikke like greit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.