Jump to content

HANTO 24/ BMW D50

Guest Jacco

Recommended Posts

Hei! Første melding fra et nytt medlem av et spennende forum!!! Jeg fikk dette forum anbefalt av en kjenning :lol: som hadde svært positive erfaringer med denne.

Jeg er eier av en Hanto 24, utsyrt med en BMW D50. Denne har gitt meg utrolig mange flotte timer i ryfylkefjordene, og vil sikkert gjøre det i fremtiden også. Om jeg legger til rette for det. Og der nærmer jeg meg sakens kjerne: Jeg må nå skifte topp-pakning. Har noen erfaring med denne type motor? Finnes det noe sted tilgjengelig spesifikasjoner/manual? Hadde satt pris på litt råd og vink i denne forbindelse.  :flag:

Velkommen til forumet! :wink:

Det eneste jeg kan hjelpe deg med angående motoren, er at du finner en tilsvarende i erfaringsdatabasen. Det står ikke mye om den, men eventuelt kan du sende en IM til eieren og spørre deg til råds. Du finner den ved å klikke Erfaringsdatabase øverst i menyen på denne siden, deretter velger du "BMW" i oversikten over registrerte motorfabrikat og finner så en D50.

Hei! Første melding fra et nytt medlem av et spennende forum!!! Jeg fikk dette forum anbefalt av en kjenning :lol: som hadde svært positive erfaringer med denne.

Jeg er eier av en Hanto 24, utsyrt med en BMW D50. Denne har gitt meg utrolig mange flotte timer i ryfylkefjordene, og vil sikkert gjøre det i fremtiden også. Om jeg legger til rette for det. Og der nærmer jeg meg sakens kjerne: Jeg må nå skifte topp-pakning. Har noen erfaring med denne type motor? Finnes det noe sted tilgjengelig spesifikasjoner/manual? Hadde satt pris på litt råd og vink i denne forbindelse.  :headbang:

Ser ut som du har fått endel gode svar allerede. Kjekt med medlemer ifra ein skikkelige kommune!

Mvh

Sabeltann

• 2 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...