Capri Startet 3.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Mars.2010 Har ein 50Hk Johnson påhengs, trur det var ein 87mod, der stemplene er grodd fast. Kåm nett over ein 60HK Evinrude, ca samme modell, med defekt stamme. Er stamma lik på Evinrude og Johnson? 50 og 60 HK? Nåken som veit? eller anna som er likt? 50 hestaren min er lik denne: Sitér dette innlegget Link to post
vidarp Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Hvis 60hk er 2 cyl.så er det samme motor men ikke hvis 60hk er 3 cyl. Sitér dette innlegget Link to post
Capri Svart 4.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 vil det sei at visst den er 2 sylindra, så kan eg bruka stamma frå 50hestaren min på denne 60hesteren? Er det berre motorane som er like på Johnson og evinrude, eller er heile påhengsane like? Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Den motorn på bilde er en 84 mod. er vell ofte bare forgassere som er forskjell på de motorene der , muligens eksospotta men det ser du vel når du skrur. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Capri Svart 6.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Ok, takker Får ta ein kjikk på da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.