sol Startet 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Mars.2010 (redigert) Trenger å bytte ut noe av innvendig skottbekledningen på min Scand 26.da den har løsnet div steder p g a fukt og lekkasje fra vinduer. Etter at jeg forhåpentlig får tettet disse lekasjene,er planen å bytte ut noe av bekledningen.Har sett på det de har på Maritim,som vel egentlig bare er vanlig skai.Mittt spørsmål er da om jeg like godt kan kjøpe skai fra Stoff og Stil.som selger skai til en tredjedel av prisen.ca 75kr/m. Denne fåes i mange farger.og enten lys grå eller natur vil nok passe. Redigert 4.Mars.2010 av sol (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pontus Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Etter min mening er vanlig skai for tynn til å bruke som skottbekledning. Hvis du søker på "polstring" på Maritims webshop , så får du opp ei litse med skottbekledning som er av en tykkere (5mm?) type. Denne er dyrere , men mye mykere og bedre å jobbe med, og dekker over små ujevnheter i skroget. Ser ut til at de selger den kun i hele ruller, men ta en telefon og sjekk om de kan dele opp. Må være flere båt-butikker som har denne typen også, men jeg finner ikke flere i farten. Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 4.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Har sett på disse hos Maritim.Det står ikke noe om tykkelse,så vidt jeg kan se,men de oppgir pris pr meter så de kapper nok det man skal ha Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Hei Norsk titanduk i Holmestrand produserer skottbekledning. Her får du kjøpt vrak/fabrikkutsalg. Paul Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Har de startet opp igjen etter konkursen i fjor sommer? Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Det som MARITIM har, som dei kallar skottbekledning, er 3 mm tjukk og 140 cm bredde, rullar på 5, 10 og 25 meter, med 4 ulike fargar. Ein rull på 5 meter kjem ein i praksis ikkje så langt med, så å kjøpe mindre vert truleg like dyrt, når ein må betale for kapping. Dersom det er aktuelt, kan det vere lurt med at fleire går saman om kjøp, ettersom ein rull på 5 meter kostar omlag 200 kroner meteren, mens ein rull på 25 meter kostar omlag 100 kroner meteren. Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Aktiv marin selger det antall meter du måtte ønske, husker ikke helt men mener jeg betalte 144 kr pr. meter og jeg kjøpte kun 2 meter! Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Khaoz Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Norsk titanduk i Holmestrand produserer skottbekledning. Her får du kjøpt vrak/fabrikkutsalg. Norsk Titanduk er nok borte for godt dessverre. De kommer ikke til å starte opp igjen såvidt meg bekjent. Sitér dette innlegget There are two choices in life-Take it or leave it Link to post
sol Svart 4.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Var klar over Titanduk,men de er nok ute for godt ja,Synd,for de var billige Jeg skal ikke ha så mye.så en rull på 5 m er nok i lange baner.Får vel kanskje gå for den Maritim har hvis ikke vanlig skai er noe tess ref Stoff og Stil Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.