Farco Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Et lite tips til trådstarter våger jeg meg til i ly av de sene nattetimer: Hvis du er i tvil om generatoren din er stor nok, er svaret MultiPlus. Regner med en liten skrape fra en moderator nå.... Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
benq Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 (redigert) "Du må huske at her på baatplassen.no holder det ikke med effektfaktor i betydning cos phi, her må man også ta hensyn til hvilken effektfaktor det gir på kverulasjonsskalaen og hvilken engasjementfaktor man får på skalaen for ømme tær." Helt enig med denne taler. Ett gammelt ord sier "Mot dumskap slåss selv fanden forgjeves" men med dette så skriver JEG det om til "Mot kverulanter slåss selv fanden forgjeves" Men i rettferdighetens navn så har det vært en livlig debatt, bare synd at det noen få som ikke klarer å holde seg helt på "matta" i ordbruket . Her er det ett stort "forbedrings potensiale". Redigert 6.Mars.2010 av benq (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 6.Mars.2010 Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Det lar seg nok gjøre å ta en oppsummering til slutt som forklarer det meste på en enkel og kortfattet måte. Men nå må jeg kjøre. Lykke til videre ut over dagen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.