alex92 Startet 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Mars.2010 er det noen som har et ordenlig bilde av logoen til en gh 11 delux 88-mod? skal få trykket opp nye dekaler men har ikke noe mal Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 (redigert) Er Gh´n blå? Jeg hadde norginal blå en da jeg var 13-14, men det er mulig det var en jubileums modell, og kanskje ikke en de luxe? Obs, ser det er en 11 foter du lurer på Redigert 4.Mars.2010 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alex92 Svart 7.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 nei den er hvit ;) men trenger bare et bilde å vise de som trykker logoer så de får laget like dekaler :) Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Finnes et bilde her, men tror kanskje det er en senere modell? Kan egentlig ikke huske den der stripa? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
alex92 Svart 13.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2010 er logoen til en senere modell jeg er ute etter, den har en rød stripe langs fenderlista også står det gh 11 deluxe bakerst ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.