Seesnake Svart 11.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2014 Hei. var det hylsa til båten min du mente så blei den potte tett! Jeg kjøpte bare hylsa. DVs hylse med smørekopp (genialt spør du meg) Bruker den samme gamle akslingen. ps hylsa innvendig i båten sitter med 3 skruer (Firkantet mener jeg) disse satt hos meg som f-en. Derfor brukte jeg varme rundt godset og var veldig forsiktig. Så kommer di etter vert. Veldig grei pusle-jobb :o) Sitér dette innlegget Link to post
Hantoen Svart 12.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2014 Hei. var det hylsa til båten min du mente så blei den potte tett! Jeg kjøpte bare hylsa. DVs hylse med smørekopp (genialt spør du meg) Bruker den samme gamle akslingen. ps hylsa innvendig i båten sitter med 3 skruer (Firkantet mener jeg) disse satt hos meg som f-en. Derfor brukte jeg varme rundt godset og var veldig forsiktig. Så kommer di etter vert. Veldig grei pusle-jobb :o) Tenkte på Sollux 27. Har nå demontert ror og gammel hylse. Venter på ny fra Bosvik. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.