Trinn II Startet 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2010 Jeg lurer på om det er noen som har en kopi av brukermanualen til en Mercruiser 4.2l D-tronic 2005. Er det noen som vet hvor en eventuelt kan laste den ned, eller få kjøpt den. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 (redigert) Let litt på denne siden Brunswick har lagt ut mange manualer for sine produkter ( de eier Mercury, Mercruiser ++ ) Arne Kjetil Redigert 6.Mars.2010 av Droll (see edit history) Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Chifen Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Hei Jeg har kjøpt mine manualer fra Fredrikstad Marineservice,alle service og bruker manualer for motor og Bravo drev,pris komplett ca 800kr. Med disse manualene (om du er litt kyndig) kan du ta alle servicer selv. chiefen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.