Double Weber Startet 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2010 Har forstått det går an å trykkteste undervannshuset for å finne eventuelle lekasjer. Hvordan gjør man det? Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
TMe Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Legge det nedi vann og pumpe opp trykk med eksempelvis en sykkelpumpe. Ev. lekkasjer vil da vises som bobler i vannet. Sjekk med shopmanualen for hva som er anbefalt testtrykk. Et adapter for tilkobling kan du lage av en ekstra oljeplugg. Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 6.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Leste på iboats at det skal være 10psi som tilsvarer 0,69bar og at det skulle testes i 2 timer? Men hvordan får jeg det trykket til å forbli inni undervannshuset? Hvordan lukke "hullet" med trykket fortsatt inntakt? Kanskje dumme spørsmål men klarer ikke helt å se det for meg... Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
TMe Svart 6.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Du må eks. borre hull i en oljeplugg. Sølvlodde på en slangesokkel. Montere på en slange med en sykkelventil i enden. Pumpe opp trykk med ei sykkelpumpe med manometer på. Eller montere et manometer på et T-stykke i slangen. Siste er best da du kan følge med på trykket underveis. Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 6.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2010 Ok. Takk for tipset Da vet jeg hva jeg trenger å gjøre. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.