68 GT Startet 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2010 (redigert) Hvem har best pris på Epifanes 2-komponent polyuretan lakk/maling? Ev 1-komp emalje? Redigert 8.Mars.2010 av 68 GT (see edit history) Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
REM Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Biltema? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Hafrsfjord Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Tenker du på denne? Biltema båtlakk 36-541 Trenger også noe lakk.... kan denne brukes oppå teakolje? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Jeg tenker på BT´s TopCoat som er en 2K Polyurethanelakk. Om leverandøren er Epifanes vet jeg jo ikke, men lakken er bra. Var jeg deg ville ikke lakket oppå teakolje i det hele tatt med slike fargede lakker. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Hafrsfjord Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Missforsto litt jeg da kanskje . Tenkte mer på klarlakk som denne: http://www.nes-sledeverksted.no/epifanes_p...retane_lakk.htm Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Hvem har best pris på Epifanes 2-komponent polyuretan lakk/maling? Hør med Terje på Nor Bunkring telefon 35972972. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 9.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2010 BT sin er jo billigst med knappe 200,- for 1L Har snust opp et firma som selger Epifanes for 250+ Mva(750g) Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.